Gå til innhold

I dag var jeg på kontroll med armen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt så bra ut. Jeg spurte legen om hvor mye belastning armen kunne ha, med tanke på Leander. Hvor på legen mente at det å holde oppe ungen mens jeg vasket, ikke kunne være så tungt. For såvidt enig i det, om han bare hadde lagt stille.

Skrevet

Fint å høre at alt går bra. Når skadet du deg? Jeg tror at du bør å vente litt med belastning av armen ( jeg mener vasking av Leander) ca 6 uker. Håper at du får vaskehjelp fra pappaen :)

Skrevet

Hvor mye kan jeg belaste tror du? Kjennes ikke helt godt ut å belaste mye. Får høre med fast legen min om vi ikke kan få en uke til i alle fall.

Skadet den 21.4. Skulle grille på verandaen og tråkket igjennom gulvet. Var dårlig en plass. Har operert, de satte inn 3 pinner.

Skrevet

Da var det bare 10 dager siden. Du må prøve å regulere litt selv og hvis du får noen ubehag av belastning, ikke gjør den neste gangen. Det er litt vanskelig å si hvor mye kan du løfte :( Når jeg vasker rompa på Ann, holder jeg henne under springen med en hånd og vasker med andre hånden. Du må prøve å unngå å vaske sånn. Kan vare en ide å bruke en vaskefat? Men du må belaste med små arbeid, for å trenne opp muskulaturen ( ikke farlig å ta en kaffekanne og sitte på veranda med gode venner,:) spøker litt, hehe)

kanskje skrev jeg litt uklart?

God bedring!!!!

Skrevet

Det tok faktisk noen dager før jeg torde være på verandaen.... Men nå koser jeg meg der i sola.

Vi tenkte å prøve oss litt fram i helgen å se hva jeg klarer å gjøre.

Supert at du er på denne siden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...