Gå til innhold

uups, da var det ikke hemmelig lenger....


Tigermor.

Anbefalte innlegg

Er bare 6+6 i dag og skulle egentlig holde det hemmelig til etter 1legekontroll om 2uker. Men jeg har allerede fått bekkenplager og er stort sett kvalm og er derfor sykemeldt, derfor valgte vi å informere den nermeste familien før de begynner å fatte mistanke selv=) Har også måttet si det til noen på jobb.

Skulle jo være så flink denne gangen å holde det hemmelig, men det greide vi jo ikke...Krysser virkelig fingrene for at alt går bra nå, så vi slipper å komme med triste nyheter senere siden så mange vet det. Familiene våre ble kjempeglade da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke alene om å "røpe" det tidligere enn du selv ønsket. Vi hadde også tenkt å vente med å fortelle det til søsken til etter UL'en som jeg hadde på mandag. Men nyheten sprakk allerede 15.april...... bare en liten uke etter positiv test......... Nå gikk UL'en kjempefint og vi har fått vite at det er 95-07% sjangs for at det går bra. Så nå vet "alle" det, både venner, familie, kolegaer og hele bygda......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa det åsså tidlig til familen... noen venner åsså for de fattet jo mistanke når jeg plutselig ikke skulle feire 30 års dagen min 20 april=/ skal på ul imorra... håper alt er ok ... har termin 9 des

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...