Gå til innhold

Noen som kjenner litt mindre spark enn tidligere??

Anbefalte innlegg

Jeg føler jenta mi sparker litt mindre nå enn hun gjorde før.. og jeg blir litt bekymra! Kanskje er det fordi hun har fått et bedre sovemønster, eller at jeg ikke lenger er like obs på alle småspark! Hva sier dere, noen som føler det samme? Jeg er i 26 i dag, og kjenner mest spark på kvelden.. men for noen uker siden synes jeg at jeg kjente noe hele tiden? Vet ikke om det bare er normalt å bekymre seg sånn i denne perioden, kanskje det er helt vanlig for oss gravide kommende mammaer?? ;)

Fortsetter under...

Hei, jeg hadde det sånn for et par uker siden. jeg ringte jordmor og hun sa at i uke 24-26 er dette helt normalt. så lenge du kjenner liv hver dag er det ikke noe i veien. det er når du ikke kjenner liv på LENGE at du skal bli bekymret. for eksempel om det har gått en dag eller to.

alt er sikkert helt i orden!! :) men hvis du er veldig bekymret kan du jo ta en tlf til jordmor og høre med henne, så kan hun vurdere det.

eg va i dag på ekstra sjekk pga mindre liv,mye mindre liv den eine dagen va eg sikker på eg isje kjente någe...jordmor tok imot meg kjempe flott å sjekket alt å fikk ekstra ultrlyd med ein gang pga å sjekka fostervannet va på plass misstanke om det lakk...å alt va topp...ska få komma igjen om ei uga på sjekk for å holda meg rolige någe eg e kjempe glae for....:) men e normalt kan ha snudd seg å spenner mot ryggen eller morkaken kunne forflytte seg...

jeg var faktisk på A-Hus i dag fordi vesla har vært så rolig i det siste, men når jeg kom dit var det selvfølgelig fullt action...så alt var normal, de trodde jeg var lenger på vei enn 26+4, og antydet 28+1...pga alle målene til babyen liger innenfor uke 28...hun veier jo nå 1142g...

Har vært litt mindre spark de siste dagene. Forrige uke var det hele tiden:) Skal til JM i dag og få omvisning på føden. Skal spørre om jeg kan få en ekstra ul bare for å se at alt er greit. Føler jeg har "lekkt" litt i det siste.. Sikkert ingenting å bekymre seg over,men greit å få sjekka allikevel..

Annonse

hos meg har det tatt seg opp veldig den siste uka, er nå i uke 28. jeg hadde en liten periode i uke 25-26 hvor jeg måtte kjenne etter og dytte på magen for å få respons. Da jeg gikk med datteren min var det aldri noe probelm, hun var så aktiv at hun mot slutten sparket bort lytte redskapet da JM skulle lytte ;0) Så jeg tror at så lenge jeg kjenner litt annenhver dag i alle fall, er det vel i orden. Denne babien må være roligere enn den forige...

åååh.. så digg å høre!! Da satser jeg på at det tar seg opp etterhvert, for nå er jeg i uke 26. Man vil jo liksom at det skal bli mer og mer, og når det ikke blir det, så føler man det er noe som er galt!;) Men kjenner liv hver dag, så jeg må vel bare smøre meg med tålmodighet..;)

forsto det sånnt på di at den kan forflyyta seg litt å så vokse den og ei stund å babyen kunne sparka på den.....sjå m,eg sa det bare "splasj"på ein måte når eg reiste meg kor eg følte fostervannet lakk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...