Gå til innhold

jeg vil melde min ankomst :)


Smulen&Skalken

Anbefalte innlegg

her kommer jeg da.. etter nesten et år med prøving. klarte det et par uker unna fristen.. jeg tørte egentlig ikke å håpe før jeg hadde vært hos legen, men en positiv test i dag også burde gjør meg sikker. er 2 uker på overtid med mens og symptomene er der. så da er jeg her :)

merkelig dette her.. har jo ikke ønsket noe anna.. men det føles så rart.. jeg kan liksom ikke tro det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen :) Nettopp kommet hit jeg også, etter å ha testet positivt igår :) Gratulerer :) Føler også at det er uvirkelig, har ønsket meg dette så lenge. Håper bare alt går bra denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny her jeg også. To positive tester:) Håper alt står bra til. Gleder meg til å bli mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg også til å bli mamma. Mer enn noe annet i verden <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja tenk! har ikke helt sunket inn på samboer enda hehe men det kommer vel.. nå er det bare å klare og holde tett :P hehehe er jo flere som vet at vi prøver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis jenter velkommen inn hit=) dette er et forum med noe grinebitere iblant oss=/ men ikke bry dere om de... LYKKE TIL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er skikkelig vanskelig. Har bare sagt det med mamma enda, og prøver å holde kjeft til andre. Men om jeg klarer det, blir en annen sak. Jeg er jo sååå lykkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sagt det til søstra mi.. hun fikk akkurat sneip for 1 mnd siden.. vil vente med til jeg har vært hos lege før jeg sier det til noen flere... er nok best det :) er artig da.. sneipen og smulen blir lekekamerater hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :)

Jeg fikk vite det for en uke siden, og tror fortsatt ikke på det!

hvilke symptomer har dere?

Jeg tenkte at jeg bare skulle holde det innenfor familien 1 trimester, men en løsmunnet,stolt kommende pappa klarte ikke å holde munnen igjen, så hele venneflokken har fått vite det også nå! er bare 6-7 uker på vei! men om det skulle gå galt, så vil jo folk få vite om det uansett.. det er egentlig litt godt å slippe å holde det skjult.. godt å kunne prate om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vonde pupper, oppblåst, tisser og er mye trøtt hehe så ganske mange symptomer... andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...