aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Jeg har testet positivt nå i to dager, og i dag kjøpte jeg meg enda en test, og det kom en soleklar pluss etter noen sekunder, så nå tror jeg at jeg skal begynne å tro på det..Har ikm på lørdag. Nå hopper jeg inn på 1.trimester, snakkes:-) ********************************************************************************** ********************************************************************************************************************************************************************
På tide* gutt08-gutt11 Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Heldigen :-) GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kos deg masse med den lille spiren
Bitteliten mor:) Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 Åååååå - så fantastisk Gratulerer sååååå masse!!!! Stor klem, kos deg masse!!!!
2 tette - med flette Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 oi, det var lenge før ikm Lykke til og kos deg masse på 1. tri
monic82 Skrevet 2. mai 2007 #7 Skrevet 2. mai 2007 gratulere så innmari mye, har ikke turt å ta test ennå, hadde ikm i går.!!!
Lillegull og spiren Skrevet 2. mai 2007 #8 Skrevet 2. mai 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.............gratulerer såååå masse:) så heldig du er:) kos deg med den voksende magen:)
PeggyPreg Skrevet 2. mai 2007 #9 Skrevet 2. mai 2007 Gratulerer!!!! Jeg trenger masse babystøv nå..... for tror el er rett rundt hjørnet... Kos deg masse i de kommende måneder Lykke til!!! Klem fra
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 2. mai 2007 Tusen takk alle sammen, håper vi sees snart på 1.trimester. Stor klem og masse baby støv til dere! ****************************************** ************************************************************************** **************************************************************************
lotta72 har fått Anders Skrevet 3. mai 2007 #12 Skrevet 3. mai 2007 Gartulerer.... og takk for babystøv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå