Gå til innhold

Hei! Noen som kan hjelpe meg her inne?

Anbefalte innlegg

Det har seg sånn at jeg har fått bekkenløsning. Hadde det i ca 6 uker før jeg gikk til legen. Da jeg kom til legen var det såpass at han mente jeg burde redusere stillingen min. Det har jeg gjort og nå er jeg 40% sykemeldt.

Så nå jobber jeg hver dag men kortere dager. Det funker greit, men jeg har veldig vondt når jeg kommer hjem og er så slten at jeg ikke orker noe annet. Det gjør mest vondt når jeg går.

Men nå har det seg sånn at det fortsatt er 3 måneder igjen til fødselen og jeg trives veldig godt på jobb. Syns også det er forferdelig kjedelig å være sykemedlt. Derfor vil jeg gjerne jobbe hver dag. Og sånn som det er nå, så blir det som regel bedre til dagen etterpå.

Så hva skal jeg gjøre? Bør jeg sykemelde meg 100% og evt. begynne å jobbe når jeg blir bedre? eller skal jeg fortsette å prøve meg frem (presse meg) Vil jo gjerne jobbe, men vil ikke slite med dette etter fødsel.

Noen som kjenner seg igjen? Noen som kan hjelpe meg? vær så snill =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9166338-hei-noen-som-kan-hjelpe-meg-her-inne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ikke noe svar på dette, men jeg kan svare på hvordan jeg fungerer. Jeg er sykemeldt 70%, jobber litt hver dag. Har en ganske aktiv jobb, men for å få det til å fungere går jeg små og korte skritt. Prøver å gå som at knærne mine er bunnet sammen. Det ser ikke smart ut men kommer meg igjennom dagen og har overskudd til hjem og familie på kvelden. Nå vurderer jeg å jobbe mer og heller se hvordan det går. Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...