Gjest Skrevet 2. mai 2007 #1 Del Skrevet 2. mai 2007 Kom hjem, hekta seg på puppen, og sovna! Han var helt ferdig i dag. Mye frisk luft, og en litt urolig natt, så han trenger det nok. Men han får ikke sove lenge, da blir det aldri natt i dag... Men du så herlig å se den lille krabaten kose seg i barnahagen, vært i byen og fått litt is, og så hjem for å sove litt, hehe. (Pst, ikke sikker jeg er like fornøyd når kvelden kommer og han ikke vil køye, da får dere si jeg har meg selv å takke!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Only Skrevet 4. mai 2007 #2 Del Skrevet 4. mai 2007 Håper det gikk bra på kvelden. Det er flere som er slitne ser jeg. Even er helt skutt etter en dag i barnehagen. Da jeg vanligvis legger han kl 19.00 så sover han veeeeldig godt til neste dag, blir jo i ukedagene vekket 06.15. Men i helgene er det i det siste vært 08.00. Forrige fredag var han helt kaputt og jeg la han kl 18.15, og han sov rundt helt til 07.00 neste dag. Det er sant at det er deilig å se at dem koser seg der de tilbringer så mye tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #3 Del Skrevet 4. mai 2007 Joda, han sovna ikke så seint. Men han trøbla på hele natta, våkna hver time. Og det gjør han av og til. Nå ser jeg en tann er på vei, så vi skylder på det :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå