Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

noen som har erfaring med hvor lang tid det tar eller kan ta å få mensen igjen etter å ha sluttet på p-pillen. Gikk på p-piller i sju år, sluttet forrige måned når brettet gikk tomt å fikk da mens som jeg skulle ha uansett p-piller eller ikke. Begynner å bli litt lenge siden nå snart fire uker, er jo vant til å ha vær tredje uke mens man gikk på pillen. Tror ikke det å være gravid er et alternativ.

håper på svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags ppiller har du brukt? Hver tredje uke? jeg slutta med hormoner på mandag og fikk mens i dag men d var p stav da. Sist jeg slutta med ppiller kom mensen etter ca 30 dager.

Skrevet

p pille r"tvinger" mens og komme regelmessig.. så når man slutter så kommer du inn i kroppens egen rytme..

du vil nok blø når den er klar for det.. hehe..

Skrevet

hei, takk for svar. brukte trionetta i sju år. Kommer vel snart tenker jeg:)

Skrevet

Jeg gikk på tre forskjellige merker med p-piller iløpet av tre år, og fikk mensen med engang jeg sluttet (den var vel ikke "virkelig" med provosert fram av hormonene). Etter det ventet jeg halvannen måned.

Skrevet

Jeg sluttet med pillene i slutten av mai 2006 og mensen har enda ikke kommet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har kontaktet legen også, men han sa det kunne ta opp til ett år. Det kommer visst litt an på hvor i brettet du slutter også, men ellers er det veldig individuelt. Tidligere når jeg for eksempel har glemt ett par piller, kom mensen med en gang...så jeg skjønner ikke helt hva som skjer i kroppen jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...