frida♥ Skrevet 2. mai 2007 #1 Del Skrevet 2. mai 2007 Ultralyden er unnagjort og det gikk veldig bra! Lillebror tittet rett på oss og det var heller ingen tvil om at det var en liten gutt. Ble tilogmed flyttet frem en dag :-) Glad og letta og kjempestas og se den lille som romsterte veldig der inne. Fikk 12 bilder også (bare fått tre før) så vi har mye fint å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 2. mai 2007 #2 Del Skrevet 2. mai 2007 oj så morsomt da med en lillebror. LYkke til videre med spiren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. mai 2007 #3 Del Skrevet 2. mai 2007 Gratulerer så mye med liten gutt! Kan tenke meg det er stas etter 3 jenter, eller?? (Selv om jeg tipper en jente til er akkurat like velkomment, bare så det er sagt). Jentene spente eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 2. mai 2007 #4 Del Skrevet 2. mai 2007 Så gøy med en liten gutt:-) Gratulerer!!! Når jeg så overskriften tenkte jeg. Jøss som tiden flyr... dette kan da ikke stemme... trodde et lite sekund at du hadde født...hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 3. mai 2007 #5 Del Skrevet 3. mai 2007 Ja, det er kos med en lillebror også! Det kan jeg skrive under på! Og så masse fine klær til de søte små trollene også! Før var det veldig lite utvalg til gutter, men nå syns jeg det er mye bedre! (må jo kommentere det siden jeg har solgt barneklær i mange år..hehe) Så kjekt at dere skal få en gutt nå, etter 3 jenter! Tipper jentene er spente!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hijo Skrevet 3. mai 2007 #6 Del Skrevet 3. mai 2007 Å, så artig med en liten gullgutt, da Frida!! Og at alt står bra til med den lille! Tenker jentene dine allerede gleder seg til å få seg en liten lillebror ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 3. mai 2007 #7 Del Skrevet 3. mai 2007 Ååååå så koselig da!! 12 bilder??? her må vi krangle oss til ett! helst betale også! hehe Så kjekt å høre at alt var bra da, en aktiv liten krabat det der altså! Hvordan er formen din så langt da? Når var det terminen var igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå