Gå til innhold

Stor sjangs for å miste igjen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei , får noen er det nok det sikkert men hos noen nei. vi mistet i sommer som var, da var jeg ca 9 - 10 uker på vei. vi har prøvd etterpå og prøver fortsatt men er ikke gravid ennå. håper du har mot nok til å prøve igjen!!;) tenker på deg og skal krysse fingrene for deg. jeg sitter å håper på at jeg ikke får tr , skulle ha hatt det i går men har ennå ikke fått den, håper sånn at den ikke kommer.

Ja det er store tall og prosenter... og mildtsagt skremmende som du sier!!

Håper bare det går bra neste gang... orker ikke tanken på å sitte igjen så tom en gang til! Tungt!

Men vi krysser fingrene og håper på det beste.

Annonse

Uff, trist å høre.

Da håper jeg virkelig at det går bra for deg denne gangen og at tr ikke kommer!!

Jeg sluttet på pp i april i fjor og begynte på en kur i år, for å fremprovosere eggløsning og davar jeg allerede gravid når jeg begynte på den, så det resulterte i SA.(fikk vite at kuren var omtrent samme som abortpillen) Så skulle ikke se på det som en reell abort iogmed den var "fremprovosert".. Ble gravid igjen rett etterpå og mistet som sagt nå for under en uke siden...

Tenkt mye frem og tilbake om jeg makter å gå gjennom det enda en gang om det skulle gå galt.. men tror nesten det er like ille å gå og vente på å prøve igjen..*sukk*

Vanskelig!!

Men jeg tror nok det blir og vente på pos EL og satse 100% igjen!

Tusen takk for svaret ditt!!

Og jeg skal krysse alle fingrer for deg!

Må få høre hvordan det går=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...