Gå til innhold

Mai barn?:D

baby nr 3 på vei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre her inne som venter barn nå i mai? Når har dere termin, og hvor gamle er dere?:) Er selv 17 å og har termin 10 mai..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ventet en april-gutt, men har ikke kommet enda så dvs at jeg fra og med i går venter en mai-gutt. Hadde termin 28 april og er førstegangs så regnet med å gå over, er 4 dager på overtid i dag. Og har en feeling på at han kommer 8 mai;) Så får se da vettu;)

Er 20 år=)

Skrevet

Jeg venter en gutt nå i mai!:) Har termin 23.mai. Var hos jordmor idag,og etter å ha undersøkt meg sa ho at nå kan han komme når som helst!Så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet og vente;)

Er 22 år jeg da:)

Skrevet

Eg vente ei lita jenta 25.mai:)

Spennanes å se om d blir mai eller juni jente:)

Men hadde menstermin 17mai, så håpe at eg ikkje går så lenge over ULtermin;)

Skrevet

Hei=)

Eg har termin 29 mai!

Er 16 år!

Skrevet

Jeg har termin nå mellom 1 og 10 en gang :)

Er selv nettopp blitt 17 år :)

Skrevet

gøy å se at det var flere her inne..:) da kan vi vente sammen:D jeg begynner å bli veldig utolmodig nå..:) venter forrestn en jente..:)

Skrevet

Jaa, off drittlei eg å!Går rund som en zombi me masse vann i fjeset!!!

Venter en gutt eg!

Skrevet

Off, kjedlig å få vann i kroppen..glad jeg ikke har fått det, men sliter med bekkenløsning jeg..ikke gøy de heller..klarer knapt å bevege på meg, og sitter jeg i ro for lenge så stivner jeg helt til, og det er da et mareritt å komme seg opp av stolen igjen..evig ond sirkel..:P

Skrevet

Det jeg gruer meg mest til er å gå over tiden :P Å kanskje måtte

vente 14 dager ekstra :( Gruer dere dere til fødselen eller ?

Skrevet

Off, ja..men er vel egentlig best å bare forberede seg på å gå frem til termin..så kan vi heller bli gledelig overraska om det skjer før..;) går det over tiden kommer ikke jeg til å holde ut dagene vertfall..:P vet ikke helt om jeg gleder meg eller gruer meg til fødselen..er vel egentlig en blanding av begge deler..:) gleder meg til å ha prinsessa i armene å til å være ferdig med alt dette, men gruer meg til selve fødselen..

Skrevet

Jaaa, driit me vann!

Har sloppe den bekkenløsningen eg! Heldigvis!!!

Er veldig redd for å gå lenge på overtid eg å...=/

Men selve fødselen både gleder eg meg til å gruer meg til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...