Gå til innhold

Bambi:-) (og alle andre, selvsagt)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei igjen!!

Hatt enda en samtale med jordmor på sykehuset, og hun mente at det er på tide å snakke med overlege ang. KS, så det blir om 2 uker. Er i uke 30, forresten.

Hun er sikker på at det finnes en 'fødevilje' langt inne i meg et sted, men det ligger for mye redsel oppå, og vi kommer ikke til å overvinne angsten min denne gangen. Kanskje neste gang (hvis det blir en neste gang :)).

Syns nesten hun virket litt skuffet over meg, men jeg har faktisk prøvd å tenke positivt på naturlig fødsel. Men nå er det bare sånn med meg at jeg ikke ønsker å oppleve det, så da håper jeg å slippe.

Gledegruer meg til overlege-møtet!!

Dere andre, da? Kommer dere noen vei??

Klem Bambi

Gjest Odyssey*høygravid*

Det er nå 13 dager til keisersnittet mitt..

Samme her, min jordmor skal hjelpe meg mer neste gang, har bedt meg ta kontakt med EN GANG jeg blir gravid så vi kan bearbeide dette, siden jeg i prinsippet vil kvitte meg med dette .. Men veien er lang tror jeg, jeg sliter jo med en del andre ting og..

Håper det går bra på møtet da, tror nok ikke hun ble skuffet over deg, tror mer det er sånn at hun syns det er trist at hun ikke strakk til med å hjelpe deg.. Hvis det er hun som har hjulpet deg hele tiden tenker jeg på. De vil jo bare det beste for oss, regner jeg med..

Jeg skriv implisitt(tror dette er rett bruk av ordet) at mitt største ønske var å ikke ha denne angsten, men å føde normalt, men at sånn blir det faktisk ikke, jeg trenger en garanti for ks og når jeg fikk det innvilget ble det litt lettere å tenke på vanlig fødsel, men det var allikevel for kort tid til å tenke på det..

Gleder meg til å høre hvordan det går på overlegemøtet. Husk at det er din kropp og dine tanker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...