Gå til innhold

ååå, virker som om jeg er den eneste som ikke har vært på ul!

Anbefalte innlegg

Jeg vil nå!

slitsomt å vente! Lurer så på om det er en jente som ligger å venter inni der nå! har gutter fra før, så sjansen er vel liten for jente. Det spiller egentlig ikke noe rolle hvilket kjønn det er, men har ørlittegranne lyst på jente. Men så lenge den lille er frisk så er jeg KJEMPEfornøyd!

Men jeg vil så gjerne se den lille!! Og vite at alt er som det skal!

bittelitt frustrasjon ned.

Fortsetter under...

Nope du er ikke eneste, jeg skal ikke før om en uke... hardt å vente ja... men den som venter på noe godt :)

Jeg har også gutter, og regner med at det gjemmer seg en liten gutt til her denne gangen også.. hehe:)

Endelig ble det min tur. UL i morges (19 uker) og, ja, magefølelsen stemte - det er en gutt (den hadde tutt). Øyeblikket var virkelig verdt å vente på, men det var tungt de siste ukene. Virket som om aaaallllle andre hadde vært før meg... Gled deg masse! Han var litt sjenert, eller sta, og ville ikke se på oss, så vi skal tilbake for å få sett ansiktet. Jordmor ville også se om morkaken flyttet på seg. Nå lå den for lavt og kan ikke bli værende der til fødsel. Men vi skal altså sjekke det i 7. måned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...