Gå til innhold

FØDE PÅ DRAMMEN I JULI,/AUGUST ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er meg vet du.Alle er like velkommen enten de er fra modum eller Nedre Eiker......

Var i Tønsberg i går vi på3 D ultraly.

Det var utrolig fin opplevelse.Så tydlig ansiktstrekk og babyn i bevegelse. Helt noe annet enn vanlig ultralyd.

Annonse

Var på 3D i oslo for 3 uker siden jeg:) Joda det var en fin opplevelse det.. hehe bortsett fra at vi ikke fikk se noe på 3D eller fikk bilder, jenta våres lå med både armer og bein forran ansiktet.. Det er jo typisk da.. hehe:) Men vi fikk ny time gratis da:) Skal fredag om en uke:) Så da får vi håpe at hu ikke er så sjenert da.. hehe:)

Hei Siw M.

Hvor var dere på 3 D da? Vi var inne i en time og ti minutter. SKAL SI LEGEN STREI LITT MED VÅR BABY OGSÅ.

Som deres lå henne med hendene foran ansikte og gjerne snudd med hode og ryggen til oss. Til og begynne med så vi bak hodet ,en hånd som tok seg til det ene øret..... Legen tøyset med : DERE HAR REIST HELT TIL tØNSBERG for og se øret...HE HE.

Jeg lå først på ryggen,men så snudde jeg meg helt over på siden og da ble jenta våres mere samarbeidsvillig... Fikk 11 flotte bilder av ansikt forran og fra siden. en video snutt fra henne tok hånden til øret og gjespet og smattet med munn....

Jeg hadde ikke spist før ultralyden,så da er babyn ofte rolig.

Det er lurt og spise noe søtt rett før........ og ha drukket vann...

For jeg ble servert sjokolade, vann og måtte opp på gulvet m litt bevegelse etter en lang tid hvor vi ikke så noe.. Da ble det gøy og se på skjermen.....Og enda mer gøy var det da vi kom hjem i stuen og så bildene og videosnutten på storskjerm på tv n i stuen. Det var lagt på musikk. Så jeg ØNSKER DERE LYKKE TIL::: DET ER VEL DENNE FREDAG DERE SKAL PÅ NY ULTRALYD?

KLEM FRA MEG.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...