Labbetøs Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Sånn type til å sette inn i mikroen, som skal sterilisere flasker og smokker osv. Funker de? Blir det like bra som om du koker tingene? Jeg leverer melk til sykehuset, så det blir en del koking. Håper på å kunne bruke en sterilisator istedet for å koke hele tiden.
Expat Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Medela selger noen poser som går i mikro. De skal være kjempekule. Se beskrivelse på medela.com. Jeg brukte en sånn frittstående sterilisator på sykehuset da gullet var innlagt. Den var veldig grei (brukte Avent sin siden vi har avent flasker selv). Kanskje du kan kjøpe billig på finn.no eller kjøp og salg siden her inne (de grønne til venstre)? Ellers har jeg hørt en del negative kommentarer om de som går i mikroen siden det er så liten plass i dem.
Blomsterbarn Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Jeg har en elektrisk fra Avent som står framme på benken. I denne er det plass til 6 eller 8 flasker samt tilbehør. Veldig lettvint, arbeids- og tidsbesparende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå