jannicke21 <3juli 08<3 Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 dere som har ustabil syklus,lange sykluser: vet dere hva det er som gjør at mensen ikke kommer, kan det være noe galt? er idag på dag 47 å ingen mens enda, å er ikke gravid. ( tok test fredag) før hadde jeg en syklus på 29 dager, men nå er alt bare tull. sluttet med pillen mai i fjord, så det er ikke den som som gjør det. noen som har erfaringer? tips eller råd?
k@ra Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Hei! Jeg vet ikke annet at det kanskje må være noe med eggløsning eller hormoner. Hvis du har vært så uregelmessig helt siden mai i fjor så ville jeg tatt kontakt med fastlegen min og sett om han/hun kunne sett på det:) Lykke til!
jannicke21 <3juli 08<3 Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2007 nej den ble helt fast etter p pille slutt, men så hadde jeg en sa i januar, å i februar kom den vanlig, men mars å april, helt på villspor
k@ra Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 Jeg gikk 60 dager mellom mens sist periode, men så sluttet jeg på p-piller i januar da. Du kan jo være gravid og blitt det sent i syklusen. Eller at EL har "hengt seg opp" litt. Mange her inne som har mye mer peiling enn meg:) Lykke til! (Stå på forresten- du har kanskje ikke hatt EL)
fru.ktbar Skrevet 2. mai 2007 #6 Skrevet 2. mai 2007 jeg har hatt regelmessig og uregelmessig mens. Fra 30 til 43 dager mellom. Jeg har 3 barn og blir gravid veldig lett. Det kan ha med hormoner, det er ikke sikkert det er noe galt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå