Gå til innhold

5 måneder og mer tullball enn noensinne:(

Anbefalte innlegg

Han stresser og kaver noe voldsomt for tiden, skal ha med seg ALT som skjer og virker som han nesten ikke gidder å ammes lenger:( Han har aldri fått noe annet enn mm fra puppen så skjønner ikke helt hvordan han har tenkt å få i seg mat....... Han suger i to sekunder, begynner å prate, for så å blite(AU) for så å slippe. Og så gaper han igjen og dumme mamma gyver på igjen. Please, si at dette bare er en periode, for jeg har ikke lyst til å slutte å amme! Vi ammer alltid i fred og ro, men allikevel er det mye han skal se på(dyna mi, puta mi, veggen, hendene mine osv: Noen som har opplevd det samme og som kan si ca når det går over?

Fortsetter under...

Har det omtrent på samme måte, lillegutt på 4 mnd og 1 uke. Men mest om dagen (han er trøtt når han ammer om natta).Alt er visst spennende nå; skygger, lys, veggen, puta, lyder...Du er ikke den eneste.hehe.Og han biter i brystvorta, fekter med armer og bein..det har han aldri gjort før.

Det går vel over; det er vel kanskje akkurat nå alt er spennende og de starter å oppdage alt rundt seg på en annen måte.

Lykke til! Vi går uansett en deilig tid i møte :-)

Hei:) Har det også slik for tiden, og gulle mitt er 3,5mnd.. Holder på å bli gal! Syns jeg styrer med å få i han mat, fra han våkner til han trenger en dupp igjen.. Blir slitsomt.. Han spiser seg sjeldent mett, eller ferdig lengre. Og han er begynt å spise mere på natta:( Håper dette går over snart..

Og hvis dere ammehjelpere har noen tips, så plis kom med di!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...