Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei ! Jeg ville egentlig bare hilse på.

Var hos legen i dag og fikk bekreftet at jeg er gravid. Igjen :) Termin 29 november.

Har ett barn på litt over 1 år.

Hadde en spontanabort før jul, så jeg er redd for at det skal gå dårlig denne gangen og..

Men prøver å tenke positivt!

Noen andre i samme situasjon?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9165126-ville-bare-hilse-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Kinemarie.

Jeg er i nesten samme situasjon kan du si. Har ingen barn men hadde en spontanabort i beg av januar og er gravid igjen, er i ca uke 10/11 og har også ca termin 29 November:)

Vet akkurat hvordan du har det for å si det sånn. Sist gang fikk jeg en SA i uke 14 så jeg er ikke trygg selvom jeg kommer over de første 3 mnd. Jeg prøver å tenke positivt og tenke at alt går bra, men må si jeg tenker veldig mye på det. Redd for å spise ting, redd for hva egentlig kan ta av medisin og drikke og alt. Men er som du sier man må prøve å tenke positivt ellers går det veldig dårlig. Jeg stryker mye på magen og snakker til det lille spiret der om at den skal holde seg fast, høres jo helt teit ut men det hjelper meg litt når jeg er litt sånn pesimistisk.

Men Lykke til, og bare send meld hvis det er noe, vi har jo opplevd akkurat det samme pluss lik termin:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...