Gå til innhold

36 uker

katrine har fire gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg klar! Skal på kontroll i morgen og håper på en gynekolog med laaange sterke fingre som kan røske litt løs. Helt greit å bli ferdig med denne tilstanden her. Det beste er jo hvis de kommer av seg selv og er over 3 kilo og mor er i god form og melken flyter. Men det skal nå bli ganske godt å bare få kroppen sin tilbake og hilse på disse to turboene i magen. Men de har vel noen lure overtalelsesteknikker på sykehuset som lurer meg til å vente et par uker til. Hm. Det høres jo ikke lenge ut med to uker til, men akkurat nå kjennes to uker som leeeenge.

Som ekstrabonus til min overgravide tilstand er mine to gutter hjemme fra barnehagen med spysjuke. Tørke spy om natta når man er i uke 36 med tvillinger anbefales ikke.

Flere fødeklare? Coria feks har du født?, lenge siden jeg har sett noe fra deg her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg er bare i uke 34+0, men er ganske klar for å få igjen kroppen min:-). Er jo så varmt om dagen, så når jeg går i butikken i singlet stirrer folk så man skulle tro jeg er spedalsk...hehe...enda jeg er visstnok ganske liten til å være gravid med to, men har bare magen og den ser ut som en fotball... Men blir så lei av at alle skal kommentere/ha alle slags meninger om magen min... Akkkurat som det er lov å si alt når man er gravid. Skal innlegges til ks den 28. mai, så er ikke så lenge til, men akkurat nå føles det lenge til.

Har jo ikke tålmodighet om dagen, og syns så synd på 3-åringen når jeg ikke orker å være med på noe, ikke klarer å bøye meg og magen er bare øm. Ikke før nå jeg liksom har fått disse plagene, men nå er de kommet for fullt. Er magen din knallhard/øm også? Kjenner jo ikke om jeg har kynnere en gang jeg...:-)

Har du mensmurringer forresten?

Skrevet

De er noen luringer på sykehuset. Men jeg har da altså tatt til "fornuft". Det er jo ingen vits i å framprovosere at det skal fødes to premature gutter når de koser seg i magen og ikke har noen planer om å komme ut enda. Så joda. Jeg får holde ut iallefall en uke til. Alt var fint. De er ca 2700 g nå. Begge lå i hodeleie i uke 34, men jammen hadde ikke den ene snudd seg. Så nå ligger de med hode/sete. Det er visst det gynekologene liker best. Da tar de bare toern i foten og drar den ut. Takk og pris for epidural sier bare jeg.

Synes egentlig formen har vært rimelig laber siden uke 28. Men det blir liksom ikke så mye verre uke for uke. Men magen er stooor og bekkenet ømt, så jeg er ikke så mobil akkurat. Har masse mensmurringer og det som vondere er. Hadde egentlig trodd at det skulle hatt mer effekt på livmorhalsen, men det var altså ikke særlig modne forhold der foreløpig.

Vi holder ut, gjør vi ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...