Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 jeg er nå 10+5 og har ingen symtomer,har heller ikke hatt det på en stund...kan være kvalm en kveld ol, og har stygga på noen matretter... men det er det hele, er det flere som meg eller er det noe galt?
~chess~ Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Hei, jeg er 10+4 og merker heller ikke stort til at jeg er gravid. Har litt ømme pupper. Ellers brekker jeg meg litt om morningen, men er overhodet ikke kvalm. Bare litt ekstra kresen på en del lukter/syner. Var på ul for et par uker siden og da sto alt bra til, så jeg satser på at det gjelder fortsatt.. Vi er nok bare heldige som er i såpass god form. Jeg er bare glad til, for med førstemann hadde jeg mer plager tidlig i svangerskapet. Når det er sagt så skader det jo ikke å snakke med fastlegen din hvis du er veldig bekymret. Kanskje du kan få en ul bare for å bli litt beroliget.
enpå3ogenpå1 Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 jepp - kan skrive under på det jeg og. Er 11 uker i dag og merker ingenting. Har hatt 1 kontroll, men ingen ultralyd enda. Har vært noen små stikninger/ strekninger i livmor området en sjelden gang. Ellers er jeg i knallform, har sjelden lyst på middag - vil helst bare ha frukt og "ren" mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå