Gå til innhold

Blæææ. møkkamann!

ღFiskenogPrinsessa2007ღ

Anbefalte innlegg

han likte tydeligvis ikke at det var en jente!! Han sa det ikke direkte, men merket på han at det var skuff!

Blir faktisk skikkelig lei meg nå, herlighet, det er jo like mye verdt!!

Og jeg kan med hånden på hjertet si at det ikke spilte noen rolle for meg hva det ble..

Jajaa.. han er jo i utlndet, så fikk ikke snakket skikkelig med han heller..

Fortsetter under...

Gjest anouschka with Love

Ikke tenk så mye på det du, er bare det at han ikke har 'erfaring' med jenter ennå. Samme med barnefar her. De kjenner jo gutter best, det er litt nytt og skummelt for hvordan skal de håndtere en jentebaby? Går seg til skal du se! Alle jentepapper jeg vet om har blitt de hønepappaene når jentene endelig kom :-))

Barnefaren her virka også litt skuffa, og spør enda om d e heilt sikkert, og om hvor stor mulighet d e for at d e gutt osv:P

Men han glede seg no også tell ho kjem, så eg trur bare d e d at han virkeli hadde håpa på gutt.

Eg trur at han tenke at han hadde klart å forholde seg bedre tell en gutt i framtida, sia han veit litt om kordan gutta e når dem e små..

Mens at d at han skal ha ei lita jenta hos han i helgen, og kordan dem e og fungere når dem e små e på en måte heilt fremmed for han.

Så da blir d liksom d at han skal bli pappa, uten å være ilag me barnemamman, som e totalt ukjent for han, også i tillegg blir d jente som han føle e enda meir ukjent for han.

Han meine jo ikkje nåkka me d, men eg forsåtr at d e lett for han å tenke sånn.

Men han har jo sagt at han glede seg uannsett, så d e jo ikkje d at han ikkje blir gla, d blir bare litt meir fremmed på en måte..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...