Gå til innhold

Sniker meg over fra juli-klubben jeg:)

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Jeg har ei lita juli-jente, men damene der inne har laget nytt forum utenfor dib som jeg ikke helt har fulgt med på, så tenkte å spørre om jeg kanskje kan leke med dere i steden? :)

Litt om oss:

Synne er født 23 juli i Tromsø, og er verdens blideste jenta. Hun er til tider (hyper) aktiv, siden hun like før påske knekte "krabbe-koden". Hun er høyt og lavt, og jeg springer etter for å hindre henne i å stikke fingra i de spennende stikkontaktene og gnage hull på de fine ledningene.

Synne fikk diagnostisert alvorlig hofteleddsdysplasi da hun var 4 mnd, noe som resulterte i 3 uker strekkbehandling, deretter 6 mnd med gips (blir kvitt den i juni) og etter det skal vi ha skinner i 3-12 mnd. Dette har jo innebært å ha en litt funksjonshemmet baby, noe som har gått over all forventning. Så lenge det er vilje, så finnes det alltid en lsøning på problemene!!

Ellers har Synne så smått begynt å prate litt, sier mamma, pappa, takk-takk og brrrrøøøøø :)

Jeg er selv 24 år og studerer jus. Blir endelig (kryss i taket) ferdg i des 07:)

Håper det er greit at augustklubben herved får et nytt snike-seg-inn-medlem:D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9164841-sniker-meg-over-fra-juli-klubben-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk takk, så hyggelig å være velkommen!!

Trollmor: hi hi, jeg har vel kanskje overdefinert den "krabbinga" til Synne litt, er vel mer åling på en måte her også. Men hele overkroppen er løftet fra gulvet, kun gipsen som er nedi gulvet der hun durer rundt:) Og så har hun endelig skjønt dette med å flytte motsatt fot og arm mens hun krabber, om du skjønner? Før var hun mer som den lille havfrue, at bakdelen bare hang etter henne på slep:)

Hvordan går det med skinnene da? Har det gått greit å tilpasse seg?

Skal din lille begynne i barnehage til høsten eller? Vi kom inn på førsteprioritert plass pga gips/skinner:D Ikke så gæli at det ikke er godt for noe:)

Jeg var forresten i butikken idag og titta litt på den emmaljunga vogna dere hadde kjøpt, jeg øsnker meg så sinnsykt en enkeltvogn isteden for dette tvillingdroget! Men blir nok bare med tanken foreløpig,.. syntes den så litt liten og trang ut den også jeg.. Pga problemer med å finne klær + at vi bor i det kalde nord bruker vi fortsatt voksiposen (ja skrekk og gru:)), og den blir nok rimelig trangt tror jeg..

Hei!

Så gilt at du vil leke med oss.

Er kanskje litt stille her nå. Noen har begynt å jobbe og noen er på lengere ferie.

Jeg har Leander som er født 1. august, han er yngst av 4 søsken. Jeg er hjemmeværende. Bor i nærheten av Lillehammer men er fra Sørlandet.

(Vi er forresten på facebook også, bare søk på August babyer 2006.)

Snuppa mi er nok mer som den lille havfruen ja;-) Men klarer å heise opp rompa si så framgang kommer nok sakte men sikkert.

Vi fikk også det for øret at vi kunne søke særbehandling på barnehage (hs sa selvfølgelig ingenting, må finne ut absolutt alt selv...), virkelig plaster på såret hvis vi får det gjennom for vi fikk egentlig avslag (men dette ble jo først startet i påsken hos oss).

Du får ikke noe voksipose oppi den vogna nei. Vi kan heller ikke bruke trekket som hører til fordi hun er så breibeint. Jeg har tullet tepper/ullpledd over henne i den vogna når det har vært kaldt jeg, og det har funket greit her, men så er det sikkert litt varmere her på østlandet enn i Tromsø.

En ting jeg har tenkt på, hvorfor måtte datteren deres egentlig legges i gips, slik jeg tenker er det samme effekt med skinner. Skinnene kan jo stilles ettersom graden man må ha det, vi har foreløpig 120 grader (60 på hvert bein), men kan være det blir breiere etterhvert. Selv om skinner er ille, må det jo være verre med gips!

Jaja, kjempekoselig at du har kommet på denne siden lille-snupp;-) Er så utrolig glad for at du har vært så aktiv på disse sidene, du har hjulpet meg masse;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...