Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Hei, vi ønsker å bruke Tomine som mellomnavn (er gammelt familienavn), men trenger tips til enkelt og greit jentenavn som kan stå foran Tomine. Navnet bør helst ikke være på 10-på-topp og helst ikke inneholde bokstaven r... Vi kommer sannsynligvis bare til å bruke det første navnet til vanlig. Tips mottas med takk!!!
prebs Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Maja Tomine Kaja Tomine Eva Tomine Mia Tomine Live Tomine Ane Tomine Oda Tomine Hilde Tomine Helle Tomine var noen jeg kom på uten R og ikke 10 på topp. Ikke alle jeg synes er like fine,da...
mamma til Isak Skrevet 2. mai 2007 #6 Skrevet 2. mai 2007 Ida Tomine Mia Tomine Leah Tomine Klara Tomine
Opp og ned er like langt Skrevet 2. mai 2007 #7 Skrevet 2. mai 2007 Da jeg gikk gravid med nr 1 trodde jeg først at jeg fikk ei jente, og navnet hennes skulle bli Ava Tomine... Jeg elsker Ava, og det er uvanlig, enkelt og nydelig:)
volve Skrevet 2. mai 2007 #8 Skrevet 2. mai 2007 Luna Tomine Tuva Tomine Siri Tomine Sirill Tomine Eirill Tomine Karla Tomine Erle Tomine
volve Skrevet 2. mai 2007 #9 Skrevet 2. mai 2007 Ooops, jeg glemte det med bokstaven -r, men mange fine navn, synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #11 Skrevet 3. mai 2007 Hannah Tomine var det første som slo meg. Tenker jeg litt videre kommer jeg på Maja Tomine, Leah Tomine, Mia Tomine, Ida Tomine, Nadja Tomine eller Pia Tomine
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #12 Skrevet 3. mai 2007 no skal jeg svare før jeg leser de andres forslag... Pia Tomine, Andrea Tomine, Marit Tomine, Mari Tomine, men æsj...det ble noen r'r... Hm... Milla Tomine, Sabine Tomine...kanskje litt for lik ending... Linn Tomine/Line Tomine, huff...det er vanskelig... Synes Tomine er så fint at jeg ville ha brukt det som førstenavn...og hatt et annet som mellomnavn hvis man ønske to navn...Men det er da min mening...
9NA28 Skrevet 6. mai 2007 #13 Skrevet 6. mai 2007 Jeg hadde en tippoldemor som het Ane Tobine så da vil jeg foreslå Ane Tomine, synes det er et flott navn.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #14 Skrevet 6. mai 2007 Første jeg tenkte da jeg så overskriften var Ane Tomine! Andre forslag: Lena Tomine Silja Tomine Eli Tomine Irene Tomine Johanna Tomine
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #15 Skrevet 6. mai 2007 Lilli Tomine Ingrid Tomine - opps r:) Mia Tomine Amilia Tomine Oda Tomine Sofie Tomine Ella Tomine Hannah Tomine Kaja TOmine Mille Tomine Alise Tomine Alva Tomine Alma Tomine Thea Tomine
♡Lena♡Leon♡Ludvik♡ Skrevet 7. mai 2007 #16 Skrevet 7. mai 2007 Vi har tenkt å bruke Lisa Tomine kanskje!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå