Gå til innhold

Så var det min tur ..... :-) Jeg kan nesten ikke tro det :-)

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her og skjønner det nesten ikke, men jeg er faktisk gravid :-) Selv etter å ha drukket en hel kande te ble krysset knall blått med en gang - da er det vel ingen tvil? Kjenner sommerfuglene i magen og vil ikke tenke på at jeg har mistet de to siste gangene - denne gangen skal det gå bra!!!

Uf, tør nesten ikke tro på det ennå (kan det være en feil med testen mon tro?). Jeg er på dag 34 i syklus, men hadde 40 dagers syklus sist gang, så jeg har ingen anelse om hvor langt jeg evt. er på vei. Kjenner nesten jeg får litt panikkangst nå -- drakk jo et halvt glass vin i går og også et i fredags; jeg er blitt så vant med at jeg ikke lykkes, så jeg tenkte ikke en gang på det :-)

Håper så inderligt at dette er sant; jeg må nesten ta en test til senere - tør ikke sende noe babystøv ennå, men lover å oppdatere dere i løpet av kvelden.

Fortsetter under...

Skulle bare en kjapp tur innom. Hadde slett ikke tenkt å skrive noe, men så så jeg dette... Fikk tårer i øynene, jeg. Gratulerer så mye!! En test blir ikke positiv ved en feiltakelse! Vi får krysse fingre og alt som krysses kan for at det skal går bra denne gangen!! Lykke til, Nungo, blir spennende å følge deg videre. Håper at du får følge av riktig mange!

Så utrolig bra :) Gratulerer sååååååååååååå mye... Du vet alle gode ting er tre, så denne gangen må det gå bra :) Denne gangen er det en sterkt spire som klorer seg godt fast :) Kanskje to??? Det hadde vært morro :) Er kjempeglad på dine vegne.... og håper snart å slå følge. Jeg er i min 9. pp, og vil ha en spire NÅ :)

Masse lykke til.... Du behøver ikke engste deg for de små glassene med vin. Det er maaange som drikker og noen tar en skikkelig fest, uten å vite at de er gravide. Skal mye til at det fører noe dårlig med seg! Etter hva jeg har lest, så deler ikke moren og spiren blod før etter en måneds tid :) Er vel ca 4 uker ut i svangerskapet at hjertet begynner å slå, så ta det helt med ro. Du har null å frykte :)

Igjen... masse lykke til, og kos deg med din voksende mage!

Klem

Tusen takk Dotten :-) Min logikk sier meg jo også at jeg har ingen ting å frykte pga det lille glasset med vin -- men ærlig talt så tenker jeg nok ikke særlig logisk akkuratt nå :-)

Ønsker deg lykke til med spiren :-)

Annonse

Gratulerer såååååååååå mye!

Håper alt går bra denne gangen!

(selv er jeg ikke gravid enå, men jeg har kjøpt "babyklister" for å forebygge abort. har hatt 3 tidlige SA/"kjemiske graviditeter", og vil at spiren skal sitte neste gang! Kanskje det er noe for deg? Selv er jeg litt ambivalent til homøopatmedisin, men prøver alt nå!! :-)

Jeg har forstått det slik at middelet har vært gitt ved enkelte klinikker i DK, og at morkaken har vist bedre blodgjenomstrømming etter inntak. Kan taes forebyggende eller ved oppstått abortfare. Jeg kjøpte det på http://www.aalborghelsekost.dk/

Åååhhh kjære Nungo vennen:)

Så fantastisk,tårene triller her jeg sitter,FOR en utrolig herlig nyhet,GRATULERER så mye!!

Så utrolig utrolig deilig..jeg ønsker deg all mulig lykke til i svangerskapet ditt,tenk Nungo ..du ER gravid:)

He he ..ble så satt ut at jeg ikke vet hva mer jeg kan skrive,bortsett fra at det her er deg så utrolig vel undt..

Mange klemmer fra Skifer:)

Annonse

Sitter her med tårer i øynene jeg nå. Dette var en utrolig koselig nyhet nungo. Kjenner gåsehuden kommer også. Endelig ble det din tur !!!Regner med at det bare er å stupe opp i sofaen på "gravid i moden alder" og starte rugingen.

Hvis du har klekket ut en superspire-oppskrift denne pp-en, kan du gjerne dele denne med oss :-) Alle gode råd mottas her vet du.

Mange klemmer fra

ÅHHHH! SÅÅÅÅ koselig nungo!!!

Endelig ble det din tur - det er deg vel unt! Denne gangen går det bra!!!

Blir en nervepirrende tid fremover, men prøv å kose deg med magen likevel! =)

Tenk - en liten 2008 spire er i gang=)))

Jippi!!!! Gratulerer nungo!!!! :)))))))))))))

For en fantastisk nyhet!

Dette her må bare gå kjempebra, og det er det nok ingen grunn til at det ikke skal heller. Nå har du jammen ventet lenge på at den skulle sitte igjen. Jippi!!

Masse lykke til og en gooood klem sendes til deg :)

HURRA!!!!!!!!!!!!!!

Gratulerer. Endelig en god nyhet for oss over 35! Dette unner jeg deg Nungo. Nå må du holde fast på spiren så den ikke detter ut. Men alle gode ting er jo tre. Stor klem og lykkeønskninger. Jeg kommer etter til 1.tri om to uker:-)

Kjære deg nungo- nå ble jeg glad :-))

Så utrooolig fantastisk at du er gravid! Det fortjener du så inderlig!!

For en DEILIG nyhet- dette gir håp og optimisme til oss alle!

Jeg unner deg dette av hele mitt hjerte- ønsker deg og din lille spire alt godt.

Måtte dere får 9 flotte måneder inne i den forlokkende sofaen!

Kommer til å savne deg masse, men håper jo på å følge etter :-))

Mange gratulasjoner og klemmer til deg og nungo-mannen fra

nungo:) såååååå hyggelig.

Dette fortjener du så indelig. Gjør ingen ting om du tok et halvt glass vin en gang eller to, denne gangen skal du se den klorer seg fast:)

Alle gode ting er tre skal du se:)

Ønsker deg lykke til og venter på babystøvet du snart sender:))))))

HURRA, HURRA, HURRA!!!! Gratulerer med dagen nungo, må si dette var en superduper gladnyhet:)))) Endelig har du fått betalt for strevet, godt å se at noen av oss "sliterne" får det til:) Når du er klar for å sende babystøv er jeg mer en klar til å motta det...hehe

Håper du holder oss informert om hvordan det går med deg etter du har "meldt" overflytting til soffaen:) Å du, hold av plass, for vi kommer etter bare "krysset" er klart.

StOOOOOOOOOOOOOr gratulasjonsklem og en favn med syber roser er på vei:)))) Å ikke minst, de beste ønsker for svangerskapet:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...