Gå til innhold

Stakkars liten... Super allergisk

Anbefalte innlegg

Stakkars liten......Super allergisk NYTT 13:32 2.05.2007

Lillegutt på 1 år fikk eggedosis av svigermor igår. Skikkelig lurt må jeg si. Jeg som har vært så nøye med å ikke gi ham egg. Full allergisk reaksjon etter 10 minutter. Med elveblest, brekninger til han kastet opp og kløe.

Hun vet at vi venter på svar fra blodprøvene om hva han tåler og hva han ikke tåler. Sist vi var der ga hun ham kiwi og jordbær med samme resultat, men i tillegg fikk han pusteproblemer og måtte på legevakta.

Skikkelig skuffet over svigers nå altså.......

Noen andre som sliter med allergi mot matvarer hos barna sine her?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9164044-stakkars-liten-super-allergisk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort om jeg var deg! Hadde vært rasende. Svigermor er heldigvis veldig hensynsfull overfor allergiene til J, men så har hun hatt allergibarn selv.

J tåler ikke melk og egg. Hun har kraftig reaksjon på egg. Vi har alltid med oss antihistaminer når vi er på farten.

Er det mulig??? Vi er også supernøye her og det har de andre i familien også skjønt. Og så eggedosis da... rått egg er jo det. Uff, jeg hadde vært rasende (nen saklig). Jeg ammer fortsatt og jeg spiser ingenting som inneholder egg selv heller, og det er superviktig for de - også i forhold til å vokse av seg allergien.

Du får ta deg en prat med henne og forklare hvor viktig dette er. Hun så vel reaksjonen selv også? Skjønner hun det ikke eller ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...