Gå til innhold

Coscos har fått en gutt!!

Lilleprins og mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Coscos fikk en gutt mandag 30.04.07. Han var 3235 gram og 50 cm lang!!

Fødselen skal ha gått som en drøm!!

Gratulerer med gutten!! Jeg og Mathias gleder oss til å se han på treffet senere i mai!

Stor klem :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer Coscos! - og dere andre som har fått/ får babyene deres i disse tider :-).

Så fint å høre om en fødsel som har gått som en drøm. Gleder meg bare enda mer til min fødsel nå.

Jeg gleder meg til neste treff, og håper på stort oppmøte av både store og små. Må imidlertid innrømme at jeg er litt misunnelig på dere som har kommet så langt.. ;-)

Skrevet

Helt merkelig, men jeg satt og tenkte på henne i dag, om jeg skulle skrive et innlegg å høre hvordan det gikk!

Siden fødselen gikk som en drøm, regner jeg med at hun nå er glad hun ikke tenkte mer på ks.....masse gratulasjoner fra nicco.

Skrevet

Gratulerer coscos! Det ante meg at noe var på gang...

Skrevet

Gratulerer så mye.

Gleder meg til å høre mer om drømmefødselen.

Skrevet

Gratulerer sååååå Mye!!!!

Skrevet

Gratulerer Coscos!!!

Så utrolig fint at det gikk så bra, siden du var å usikker på dette med fødselen. Vær stolt av deg selv, og kos vettet av deg med den lille gull-gutten.

Gleder meg til å høre mer om fødselen og hvordan det går med dere:-)

Klem

Skrevet

Gratulerer så masse.

Gleder meg på rapport om drømmefødselen. Får stadig høre at det ikke er lenge igjen til 3.juni - og det er det jo ikke.

Begynner å ønske meg at barn kunne komme med storken, men med en oppløftende fødselshistorie, begynner jeg kanskje å glede meg til fødselen?

Jeg gleder meg på en måte på at det er over, men jeg har mye og ofte vondt nå og gruer meg til at det blir mye verre til fødselen, hmmm

Skrevet

Gratulerer Coscos, så kos :-) Perfekt vekt og høyde, og godt å høre at fødselen gikk bra. Lykke til i barseltiden!

Skrevet

Gratulera Coscos!

Godt å høyra at det gjekk bra :-D

Skrevet

Gratulere Coscos med en gutt. Jeg gleder meg allerede til å høre mer om hvordan det gikk på Rikshospitalet.

Skrevet

Så KOOOOS:) Gratulere så mye. Tenker du koser deg nå:)

Gleder meg til å få se han en dag. Kansje på Follotreff om vi får det til noen gang:)

Mange lykkeønskninger fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...