Gå til innhold

Oktober: ka skal eg gjøre?


veronica t

Anbefalte innlegg

miriam legger seg ikkje til ro på natta, eller det vil si må puppes i søvn, sover i ca15 min er så trett da at hun ikke klarer å holde øynene åpne, må puppes -sover 10min -våkner -må puppes osv... sånn styre ho fra ho blir lakt ca kl2000 til 2200-2230. itillegg våkne ho mellom1-1 1/2 heile natta før å få pupp. e no blitt veldig lei. (ikke tar ho smokk eller flaske, sutta på tommeln i nån mnd, men d e ho slutta m.) sånn her har det vert i en mnd no. pappan har prøvd å gå opp t ho når ho våkne uten hell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke hatt dette problemet selv, men jeg husker jeg leste litt om ""Sucking-to-Sleep Association" i The No Cry Sleep Solution. Forfatteren anbefaler at man bruker en metode som hun kaller "Gentle Removal Technic", som kort fortalt går ut på at man skal ta puppen ut av munnen til baby med en gang den begynner å bli søvnig eller suger saktere, slik skal man etterhvert fjerne koblingen baby har til at pupp = søvn. Dersom baby begynner å sutre skal man bare gi den puppen tilbake, og deretter gjenta helt til baby sovner uten pupp.

Anbefaler deg å kjøpe og lese denne boka, står mange gode tips der1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...