Gå til innhold

dere som skal krangle og diskutere..


Happy_girl med MiniMonster!

Anbefalte innlegg

...gå inn på kranglesiden da? skal man hele tia holde på å grave i tema der man vet det kommer kraftige reaksjoner så blir det jo aldri noen god tone her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du vil ha et dill-dall-forum hvor alle er 100% enige om absolutt alt hele tiden er kanskje ikke BiM noe for deg???!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke det jeg sier heller, men man blir jo aldri ferdig med tema her inne! samme som går igjen heeele tia.utrolig at det kommer folk hit fra andre trimester og lurer på hva som har skjedd med 1.tri som pleide å være et koselig sted å oppholde seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det du sier er at DU skla få lov til å bestemme hav som blir diskutert her inne sånn at 1. tri. blir koselig?! Du tar deg selv vel høytidelig nå synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke det jeg har sagt heller jeg da.. men det er kranglesider her for en grunn er det ikke det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

happy_girl!

helty enig med deg! og ros til deg og de andre som bruker nick når de sier fra om ting,og ikke er feige og skjuler seg bak anonymknappen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig med deg happy_girl:-)

Tror ingen mener at dette skal være et forum der "alle er 100% enige og at det bare skal snakkes om koselige ting", men det går jo an å diskutere i en normal og høflig tone her inne:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...