Gå til innhold

Må bare få ut litt frustrasjon!!! Ang løsmunnede sjefer!


1 blå, 1 rosa & 1 Engel

Anbefalte innlegg

Jeg har en ganske tung jobb. Og jeg har mista en gang før, og er veldig redd for at det skal skje igjen....

 

Sa ifra til sjefen min på mandag, for å slippe å være alene på jobb, noe jeg er en dag i uka....

 

Og i dag da, så får jeg telefon fra en jeg jobber sammen med om at det går rykter på hele huset om at det er en på min avdeling som er gravid! Vi er bare 5 stk på hele avdelingen, så det er ikke så veldig mange å velge mellom.....

 

Blir så lei meg, for jeg var veldig fornøyd med ham som sjef, og så skjer dette!! Han skal virkelig få så øra flaggrer i morgen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan vet du at det er han som har sagt det? Veldig dumt å kjefte på sjefen om du tar feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jo seff at det er han som har sagt det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er kjipt.. du vil ikke konfrontere sjefen din med det da? spørre litt forsiktig om han har sagt noe, siden de andre vet om situasjonen din..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta ham for meg i morgen, har fritt i dag... Og bra er vel egentlig det, så går jeg ikke til fullt frontal angrep med en gang.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja det kan være greit å vente til det værste raseriet går over ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er et kjent problem på min jobb, og sist jeg var gravid opplevde jeg det samme. Vi har vært en del gravide i det siste. Jeg betrodde meg til nest øverste sjef jeg nå (ble sykemeldt og jeg måtte uansett snakke med henne), og sa at jeg gjerne ville holde det hemmelig frem til uke 12 (dette hjelper det ikke å si noe om til sjefen...). Jeg har ikke hørt noe om at noen har fått høre det på jobb nå, så det kan hende det hjalp å si det til henne, for nå vet jo hun også at det må være øverste sjef som har sladre hvis det kommer ut. (jeg var klar over at nest øverste sjef var nødt for å si det til henne).

Dette ble visst mest et tips til andre som har det samme problemet på sin jobb...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...