Gå til innhold

Sitter her og griner, for jeg er så glad!

chianti70

Anbefalte innlegg

At det går an å være så lykkelig over en ultralydundersøkelse! Vi har altså vært til UL i dag, og alt ser bra ut! Hurra! Er 18+4 og det er jeg og jordmoren på sykehuset helt enige om. UL-termin ble nemlig samme dag som menstermin. MEN det er ikke derfor jeg er så glad altså! Men fordi det ser ut til at vi får en frisk liten gutt! Vi har en skjønn liten gutt fra før (som forøvrig blir 4 i morgen) som ble født med hjertefeil, og det ser ut til at nestemann er helt friskt!!!

Skal på ny ultralyd den 16.mai for å sjekke hjertet en ekstra gang, men det er kun fordi det er litt for tidlig å si helt sikkert, ikke fordi de mistenker noe galt. Hurra!!!

Han var så aktiv under undersøkelsen at det var rent moro å se. Det var så vidt jordmor fikk tak i ham der han koste seg og turnet rundt i magen. Han er helt symetrisk, med nydelig profil.

Jeg trodde ikke jeg skulle bli så forferdelig glad for dette - jeg har jo født en gang før og vært til ul før med forrigemann, men så fantastisk kan livet være!

For dere som husker tilbake til bekymringene mine etter 1. legetime så er det altså "bare" en der inne, og ikke to som legen antydet! Jeg er glad for det også, selv om vi hadde tatt i mot begge også med åpne armer, men det blir nå litt enklere med en.

Hurra!

Nå skal jeg grine litt mer. Lykke til videre alle sammen!

Fortsetter under...

Jeg kom flyttende hit fra litt nord for Oslo og bor nå i Holmestrand. Fikk jobb her og trives. Skal ikke føde før rundt 1.oktober, så for meg er det en stund til. 8 uker er jammen ikke lenge. Tenker at du begynner å glede deg! Og så ser jeg at det er en stund siden sist. Føles det nesten som første gang, eller husker du godt fra sist?

Annonse

Gratulerer med flott resultat. Det er lov å grine av glede også, har gjort det masse jeg! Mannen min var ikke med på ul, fordi han måtte passe de andre, men jeg ringte han når det var overstått og da bare grein jeg. Og jeg har sikkert vært på ul 15 ganger totalt. Dette er noe en ikke blir vant til. Grein hos legen også når jeg hørte fosterlyden, selv om jeg da hadde sett han på ul før det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...