Gå til innhold

Hvorfor skulle anonymknappen bli værende??


Alenemor til 2prinsesser

Anbefalte innlegg

Trodde den ble fjørnet en stund jeg??

 

Men hvorfor skal den absolutt bli værende??? Sånn at folk som skal bare slenge dritt eller ett eller annet få lov til d og bare trykke på anonym knappen???

 

Jeg er nesten aldri her inne fordi det er så utrolig mye sure folk og bare dritt slenging. Er da ikke sånn d skal være...

 

Så da bare lurer jeg på hvorfor anonym knappen ikke ble fjærna for godt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitat:

 

"Vi har bestemt at det skal være mulig å være anonym på dette forumet og kommer ikke til å endre dette.

Vennlig hilsen jordmor Siri"

 

PS: Det er faktisk ingen som tvinger deg til å være her inne...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener det er forklaring på HVORFOR????

 

Jeg kan lese jeg også skjønner du så ser at det står det.

 

Men HVORFOR skal folk få være anonyme og spydige. Er det jeg lurer på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du mener at det å kritiser røykende gravide er å være spydig synes jeg du skal tenke deg om en gang til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæ?? Har jeg sagt noe om d??

 

Men siden du sier d så syns jeg d er helt latterlig at DU og andre anonyme skal bry dere om hva andre gravide gjør. Dere har virkelig ikke en dritt med det. Enkelt og grei.

 

Jeg sier ikke d er greit og røyke drikke osv men du har faktisk INGENTING meg det om folk gjør det. Det er IKKE ditt liv, og IKKE ditt barn.

 

Hvorfor gidder dere sitte her inne og lage kvalme og irritasjon for andre når dere har kranlge siden???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver ikke på 1. tri. for å krangle, jeg skriver negativt om røyking fordi det er SKADELIG for mor & barn!

 

Jeg synes alle har et ansvar for andre barn. Hvis naboen din slo ungen sin, ville ikke du brydd deg og sagt ifra da? Hvorfor skal det være annerledes med røyking (eller overvekt for den saks skyld)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sammenligner du og mishandle/slå ett barn med overvekt???

 

Tuller du?? Hvor lite opplyst er du??? Herregud, dette blir jo helt totalt usakelig. Går jo ikke ann og sammenligne de 2tingene. Hehe.. Unskyld meg, men hvor usakelig går det ann og bli??? Helt seriøst???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er du Husmusa som burde ta deg en tur på kranglesidene, eller klagesidene om de har det. Er jo stort sett syting og klaging over hva andre mener om andre på flere av dine innlegg. Er jo ikke nødvendig å hisse seg opp å svare på alle disse "usaklige" innleggene, da. Er jo ikke usaklig for ALLE.

Virker som du er, som mange av oss, en liten hormonbombe for tiden.

Lykke til videre:-)

 

PS: Er ikke redd for å signere, da jeg skriver bare det jeg mener:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...