Gå til innhold

Dere med uregelmessig syklus

Anbefalte innlegg

Postet et innlegg på bli gravid og ble anbefalt å kontakte legen.... Jeg har alltid hatt en syklus jeg nesten har kunnet stille klokka etter... Har logget 25 sykluser i Fertilityfriend. Har en syklus på 27 dager. (Minimum 25 dager og maksimum 29 i følge dataene på FF de 25 syklusene). SÅ plutselig i dag får jeg TR besøk på dag 16 i syklus....????..... Skjønner ingenting jeg.... Fikk det jeg trodde var EL smerter i går, fortsatte i dag - bare at de ble sterkere og sterkere - og nå sitter jeg her med TR? Er DET mulig da? Har skikkelige TR smerter (noe jeg heller ikke pleier å ha...)

Hva skjer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9162323-dere-med-uregelmessig-syklus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Du er ikke alene!! Jeg fikk mens fredag ettermiddag hver 4.uke i over ett år. Plutselig en dag kom ikke mensen, og lykkelige meg trodde jeg var gravid. Men på dag 39 kom den. Neste runde ble 19 dager. Og jeg opplever skikkelige smerter med kvalme både ved EL og TR. Var på Innvedndig Ul i går og ligger 9 dager etter normal syklus (for meg) denne gangen. Legen klødde seg litt i hodet, men mente det ikke var noe som var galt. Det er bare min syklus som er slik, sa han. Ikke vet jeg, men merkelig er det. (jeg fikk det slik etter sa for ett år siden)

Hei igjen,

jeg endte med å kontakte legen. Og han er rimelig sikker på at jeg har hatt en SA.... Har vært og tatt blodprøve, men han mente at siden det da dreier seg om en spire som var under 7 uker gammel så ordnet kroppen opp selv, så det var ikke nødvendig med noen utskrapning...

Sukk... Ha sa også at dette var veldig positivt i og med at vi ikke har vært gravide før.... Og det er jo forsåvidt sant.... Og jeg visste jo ikke om det så det er liksom ikke noe å være lei seg for heller... Men det er rart med det... Har det endelig vært en liten spire inni meg, men så klarte den ikke å klore seg fast...

Jeg blødde etterhvert ganske mye i går - og bare "gammelt" blod. Så da får vi bare satse på at jeg er mer fertil enn noen sinne og at neste spire snart er på plass - for å bli der.

Får håpe syklusen min stabiliserer seg raskt til det normale. Og at din også blir til å forstå seg på ;-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...