Gå til innhold

Trenger litt HJELP her .....begynner å bli litt redd!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg testet pos på el test på fredagskveld, lørdag, og søndagsmorgen.neg på mandagen.

men i går kveld begynte jeg og blø litt,eller sånn rart blod.... kunn når jeg var på do. ble så paff att det var en del på papiret,men ikke i trusa. så jeg hadde på meg et bind for å se om det kom noe i natt. men nei.....så jeg håpet det var over men det ble det samme i mårest da jeg var på do også....BLOD!!

Hva kan dette være? jeg kan jo ikke få tr SÅ tett innpå el??

kan det ha vært en festeblødning??

noen som har opplevd det samme???

kjenner je begynner å bli liltt redd!!!!

Å er det MULIG å ha SÅ følsome brystvorter rundt el?? kan jo nesten ikke ta i dem, er jo nesten ømme.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt, å håper noen kan svare.....

Skrevet

Jeg har ofte veldig oemme bryster og brystvorter etter El.

Enklte ganger saa oemme at det er ubehagelig aa gaa uten BH. (om kvelden/morgenen paa badet for aa tisse, f.ex)

Ang festebloedning, kan det godt vaere det du opplever.

Leste paa babyverden at det er umulig aa si noe konkret naar man kan oppleve en festebloedning, fordi det er vanskelig aa si naar egget fester seg.

http://www.babyverden.no/templates/QApage____7912.aspx

Skrevet

snakket med helsstasjonen nå....måtte bare vente og se om det kanskje var en mellom blødning eller kanskje en festebldning. om det var en festebløding så fikk jeg jo svar på det om ca 14 dager:) HÅPER!!!!! hvis det ikke sluttet måtte jeg ta kontakt igjen,og muligens få en undersøkelse....

å så frustrerende og blø når en ikke skal blø!!!

Skrevet

å takk takk for svar. sambo mener brystene mine er litt "creepy" (på en positiv måte) hehe han er jo mer utolmodig en jeg når det gjeder testing å greier..så jeg prøver å forklare at jeg hadde el i helgen så det er ingen vits å teste nå...hehehe...han er så søt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...