Gå til innhold

besøkende fra 3 trim


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg ville bare si at her på 1 trim er det en skikkelig negativ holdning... mange sure innlegg og mange sure svar. jeg er veldig glad for at det ikke var slik på 1 trim da jeg var her. nå vet jeg iallefall hvor de hører til de som er på krangle da og de som driver å hetser på andre forum.... hvorfor kan dere ikke holde dere på krangle med de sure kommentarene deres...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig!!!! Hele poenget med disse forumene er jo nettopp for å få støtte og evt svar fra andre som har det på samme måte. Men det får en ikke her, fordi det alltid er noen som må rakke ned og være nedlatene.

 

Har dere ingen gode råd så hold dere på kranglesiden!!!

 

Vi vil ha ett hyggelig forum!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anbefaler dere til ikke å krangle med de sure kjerringene. da blir de bare værre...tror det var det de begyte å gjøre på "hvem er far" og 90 pluss.. så lenge de ikke får respons men blir ignorert blir det ike morsomt for dem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så mye her inne selv,ikke fordi jeg ikke trives,men fordi det ikke er så mye å ta seg til i 1.tri ang. graviditeten,er ikke så mye jeg lurer på. Men må si jeg har lagt merke til at det,spesielt den siste halvanna uka har blitt slengt mye dritt her.

 

For min del handler de første 12 ukene mest om å takle all den helvettes kvalmen og ubehagen,og det å håpe håpe at alt går bra med knøttet denne gang!(tredje gang jeg er her på 2 år nå!) Kan mest bare bidra med erfrainger fra utredning,laparoscopi,SA og MA,ikke så mye matnyttig i forhold til det å være gravid,med andre ord...

 

Det eneste som gjør meg forbannet her inne,der jeg ikke klarer styre sinne mitt,er når noen kritiserer andre for at de får tidlig UL eller er redde for å miste. Da får vedkonmmende så øra flagrer,og det står jeg for. Ellers driter jeg i det meste av dumme kommentarer fra bitre anonyme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...