Gå til innhold

Mister jeg nå, eller hva er dette?? Andre som har hatt det sånn?


*smil* m/ snupp06 & gutt 07

Anbefalte innlegg

Våket i natt av at det tok skikkelig "tak" i eggstokken og ryggen på høyre side. Varte ett min eller noe og så helt borte.. Hatt en ekkel følelse i hele dag, og nå kom det et sånt vondt tak igjen..

Det går over med en gang, og var super kvalm i morres.. Men det er vondt..

Vært på UL for en uke siden, da så det bra ut...

 

Er 8 uker nå.....

 

Bekymret jeg........... Fikk bestilt ny gyn ul til neste uke, men det føles SÅ lenge til...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke helt hva du mener med "Tak i eggestokkene", men jeg hadde noe sist svangerskap rundt det området som gjorde SKIKKELIG vondt. Noen ganger når jeg reiste meg datt jeg rett i bakken. Det var visst berre livmoren som strekket seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alle som kjente "noe" i magen under et svangerskap skulle løpe til UL fikk ikke gyn.avdelingene rundt forbi noe særlig annet å gjøre... Tror det beste er å slappe av og ta det som det kommer. Ikke mye en lege / gyn. kan gjøre uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke enig med deg anonym. De kan faktisk gjøre noe, som feks å få den gravide mer avslappet, så slipper man å bekymret seg unødig. Jeg blødde sist gang fra uke 5-12. Hvis jeg skulle gått alle de ukene uten UL så hadde jeg blitt sprø. Men i løpet av den tiden fikk jeg 3 UL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! Takk for svar.

 

Grunnen til at jeg er ekstra bekymret er at jeg har mistet tidligere.. Både i uke 5 og i uke 19... og det er ikke en opplevelse jeg vil ha en gang til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring til lege viss du er veldig redd.. så slipper du å stresse sånn=) men det høres helt normalt ut.. har åsså sånne smerter, vondt på sidene fremme viss reiser meg for for eller nyser...er båndene som strekker seg... eller kan det være bekkenløsning det kjenner man foran ved skambeinet og bak på rumpa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...