Gå til innhold

Hvem vil være med meg å slutte å røyke???

Anbefalte innlegg

Hei!!

Er det noen som vil være med meg å slutte å røyke?

Det er greit å ha noen å prate med når det blr som værst...

Det er kanskje lettere å slutte sammen.

Vi kan gi hverandre støtte, gode råd osv.

Og til dere som ikke røyker lenger eller er en ikke røyker.

Har dere ikke noe positivt å si, så hold dere unna.

Vi vil ha gode råd og god støtte, ikke nedlatende ord!!!

Fortsetter under...

Heisann.... Vet hvordan du har det!:P røyka selv 20 røyk om dagen for ikke lenge siden, er nede i 2 -3 om dagen nå... jeg har opplevd det at ved å kun røyke halve av gangen lurer jeg meg selv..! men ja, hadde jo vært greit om vi var flere om og kutte helt ut!=)

Jeg vil gjerne være med også. Forsøkt et par ganger alene, men sprakker stadig etter noen dager. Tror det er lettere når vi er flere ja, tror det i allefall vil hjelpe meg. Har dere noen vi kunne starte opp på? Jeg synes det hadde vært fint om vi sa en bestemt dag -eller har dere kanskje allerede begynt?

jeg blir gjerne med å slutte å røyke... !!

lar vær å signere med anonym jeg,. burde kanskje skamme meg for at jeg fortsatt røyker, men innrømmer iallefall at jeg har et problem og at jeg veldig gjerne vil gjøre noe med det :)

Annonse

Er det foresten noen som har ett godt råd til meg?

Jeg sliter mest med å ikke røyke på morran, er så vandt med at det første jeg gjør nr jeg står opp er å gå på verandaen og ta meg en røyk. Det er den jeg sliter med!!!

Noen tips på hvordan jeg skal unngå den? Er jo så trøtt når jeg står opp og gjør det på ren vane...

På ettermiddagen og kvelden er det mye lettere og la være å ta meg en røyk.

tror du kanskje må være litt bevisst på å bryte vanene dine... er jo bare vaner :-) i starten er det nok abstinenser, men etter noen dager er det bare vanene igjen. jeg for min del drikker myyyyeee vann!! har en vann flaske jeg går rundt med. vært røykfri i snart 4 uker.

lykke til alle sammen forresten :-)

Jeg sliter med ikke å ta en røyk på kvelden. Går greit helt til ganske sent på ettermiddagen, men når kvelden kommer og alt er rolig rundt meg, da har jeg kjempelyst på en røyk -som jeg tar ute i fred og ro.. Må i allefall være sikker på at jeg ikke har noe røyk i huset fremover, for da skal det mye til at jeg reiser og kjøper noe. I morgen skal vi klare det, gjelder bare å psyke seg skikkelig opp, forsøke bryte vanene -være sta og tenke at det er jeg som bestemmer. Tror jeg får det værre på tirsdag enn i morgen...

Annonse

Jeg vil også være med!!! Hadde bestemt meg for å prøve og stumpe røyken når jeg var ferdig med denne røykpakken,og det er om cirka 5min... Så ikke denne debatten før nå,så dere andre er vel i god gang allerede. Jeg har ikke engang tørt å gå inn på røykedebatten tidligere,for jeg har skammet meg sånn over at jeg er den "eneste" som ikke har klart å kutte røyken. Misforstå meg riktig,men det er godt å se at ikke jeg er den eneste likevel...

Da var det slutt for min del. Stumpet siste røyken nå,så nå er det bare å samle det lille det finnes av viljestyrke og bite tennene sammen. Akkurat nå ser jeg faktisk lyst på det,men det er vel bare til røykebehovet melder seg igjen om cirka en halv time. Grøss og gru...

Jeg har også lyst på en røyk, med en kopp kaffe til, så forsøker aktivisere meg alt jeg kan. Skulle ha lest denne røykesluttboka som alle skryter av, for der tror jeg det står litt om hvordan man skal tenke når røykesuget setter inn. Detta skal gå nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...