Gå til innhold

+/- 30 treff i Bergen torsdag 10.mai

Anbefalte innlegg

Hei igjen jenter!

På tide å samle jenter +/- 30 år med termin mai/juni/juli - jeg foreslår Bølgen&Moi igjen, torsdag 10. mai kl. 19.00 (kanskje vi får ferskt brød denne gang......)

Er det fint vær kan vi sitte ute med en ute-"cola":-)

Håper formen deres fortsatt er fin? Dere som har fått barn må selvsagt komme og vise fram, og dere med seinere termin er også velkommen!

Vi ses 10. mai!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9161886-30-treff-i-bergen-torsdag-10mai/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg henger meg gjerne på, men har termin nettopp 10. mai, så kan ikke love at jeg kan dukke opp.....

Har ikke fått gått på disse treffene tidligere fordi de har vært lagt til dager som ikke har passet. Håper jeg får det til nå, hvis ikke fortsetter dere kanskje fremover, slik at da kan jeg jo dukke opp med baby :-D

Er dere mange

Hei,

Jeg ønsker også å være med på neste treff.

Da jeg har termin 8 mai så er det mulig at jeg må stå over treffet den 10 mai, men er uansett interessert i å treffe andre jenter +/-30 år.

Når neste dato er fastsatt så kommer jeg garantert ;-)

Så kjekt, om vi ikke får med oss treffet 10. mai blir vi kanskje to med baby neste treff da :-D

Spennende å se hvordan det vil fungere....., dette er mitt første barn :-D

Til Mari75: Er dere mange som kommer på disse treffene? Har de fleste barn fra før av?

Annonse

Jeg kunne også tenkt meg å komme. men tviler på at det går denne gangen. Har termin i morgen. Og babyen har ikke vist tegn til å ville komme ut enda.

Er dere mange som har vært på de tidligere treffene? De er dessverre lagt til dager da jeg ikke har hatt barnevakt.

Har dere planer om å fortsette treffene når alle babyene er kommet?

Til mimmi og andre som lurer: Jeg har bare invitert til to treff, første gangen var vi vel nesten 15 stk, ganske mange hadde 1-2 barn fra før og en del var førstegangs. Forrige gang var vi 5-6 stk som møttes igjen.

Sjøl er jeg førstegangs, med termin 17. juni, og synes det er kjekt å treffe andre som venter omtrent på samme tid, både andre "ferskinger" og de som har barn fra før og vet litt mer om hva de går til:-)

Så var det et spørsmål om +/- 30 år: Første gang jeg inviterte til treff var det så mange andre treff på gang hvor det tydeligvis var mange unge jenter på rundt 20 år, så jeg tenkte det hadde vært kjekt å treffe noen mer på min egen alder. Så har jeg fortsatt å kalle det +/- 30-treff, men det er altså ikke "forbudt" for folk på 26 eller 34:-)

Håper det passer for flere der ute, og til dere som ikke kan: vi ses neste gang da!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...