Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har fått den to ganger. Første gangen hadde jeg vondt i mange dager etter at den ble satt: først vondt i et par dager, så ble det bedre i et par dager, og så ble det verre igjen. Jeg fikk ikke EL før over en uke etter at sprøyta ble satt... Denne gangen gjorde det mest vondt ca. dag 2-5 (hvis vi regner EL-sprøyta som dag 1), og etter det har smertene avtatt. Men hele tiden har det kjentes ut som om noen har "klemt" litt på eggstokkene mine. Testet negativt på mandag, 14 dager etter EL-sprøyta. Har fremdeles ikke fått mensen (dag 16 etter sprøyta), men tror den er like om hjørnet.

Synes det er rart at smertene dine skal øke nå. Vi reagerer vel alle forskjellig, men jeg ville vært obs på at det kan hende du ikke fikk EL av sprøyta (som meg), og at du har EL nå. Det er visst mulig, dessverre. Men, det kan jo være bare bivirkninger.

Lykke til!! Håper du er heldigere enn meg! :o)

Hei!

Håper ikke det er EL jeg har nå. Hadde el-slim og positiv el-test på fredag, så håper egget kom på lørdag. ikke godt å si egentlig, kan ikke stole på noen tegn ved denne kroppen egentlig:)

Det var synd med negativ test:/ Hadde håpet det var din tur nå. Fortsatt mulighet så lenge ikke tanta har dukket opp da, men man kjenner jo som regel kroppen sin best. Blir det en pause mnd på deg, eller vil du bare komme igang igjen hvis mensen kommer?

huff, det var leit:(

Jeg tror du ville fått positiv EL-test på fredag uansett siden EL-sprøyta inneholder stoffene som skal til for at man skal få EL (og utslag på testen). Du kan få falsk positiv graviditetstest i 10 dager etterpå også. Men hvis du hadde EL-slim, så må jo det være et godt tegn. :o)

Jeg må ha pausemåned, dessverre. Gyn sa det. Og det er ikke sikkert vi rekker en runde til før ferien, så vi må sannsynligvis vente til høsten. Skal ringe gyn og høre om vi kan henvises til IVF før sommeren. Er lei av alt styret og alle nedturene. Det sliter veldig på meg.

Tror mensen dukker opp i morgen. Skal ta en ny test i morgen tidlig hvis jeg ikke har fått den til da. Men jeg har jo menssmerter, så jeg regner med at den kommer. Føler meg ikke gravid i hvert fall.

Du får holde meg oppdatert på hvordan det går med deg fremover! :o) Når har du tenkt å teste? Skal du teste før IKM, eller skal du vente og se om mensen kommer?

Annonse

Er vel det beste å vente til lørdag 12 mai med å teste, hvis ikke jeg har fått mensen da. Men spørs om jeg klarer å vente helt til det. skal hvertfall ikke teste før 10 mai. Må prøve å ha litt viljestyrke..hehe

Skal holde deg oppdatert:)

Synd du ikke rekker en runde til før ferien. Skjønner godt du er lei og sliten av dette. Ring gyn å hør ang ivf hvertfall ja. Det blir jo litt venting på det og, så da er det bedre å ha søkt før ferien. Er det stengt i hele juli eller stenger de tidligere?

Sykehuset stenger vel ikke, men gyn reiser på ferie hele fellesferien, og det er kun hun som gir hormonstimulering med sprøyter. Jeg er dermed avhengig av at hun er på jobb og har tid til å følge meg opp. Jeg kan være heldig å rekke det, men da må neste mens komme om senest fem uker. Og uten hormoner, så tror jeg vel egentlig ikke at det skjer. Men jeg kan jo være heldig. Jeg fikk forresten mensen i dag. :-(

Skal titte innom neste helg og se hvordan testingen din går! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...