Gå til innhold

hvor mange har fått innvilget ks og hvor har dere fått det innvilget

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

jeg traff en ung kvinnlig lege som var veldig hyggelig. jeg skrev ett brev til tønsberg å fortalt alt hva jeg følte ang vaginal fødsel at jeg har sikkerlig angst og at vanlig fødsel ikke var akktuelt for meg at heller ikke var prøve fødsel var aktuelt heller og at de på ingen måte kunne klare å overtale meg i denne saken. hu leste kun brevet så var det innvilget.. hun skjønte at jeg var sta å ikke kom til å gi meg hun ønsket jeg skulle få lov til å slippe å gråte og sove dårlig resten av svangeskapet og at jeg skulle få slappe av å nyet dette med å gå gravid. noe jeg ikke hadde gjort... jeg sa ingenting nesten på møtet jeg skrev at jeg skrev brevet for at jeg ikke ville kunne klare å snakke så da fikk jeg sagt alt jeg følte i brevet.

hun syndes det var veldig lurt å ha med seg brev. jeg hadde haste ks med første mann og jeg fortalte hvordan jeg hadde det etter det ks og jeg hadde ingen problem og jeg kom meg siinsykt raskt var opp å gikk få timer etter ks... håper du ble noe klokere er det noe mer du lurer på så bare spør

Rikshospitalet. Innvilget uten problemer i uke 19. Begrunnelsen min er rett og slett at jeg mener KS er best for meg og babyen, og ingen forskningsrapporter eller statistikker eller fødselshistorier jeg har lest har overbevist meg om det motsatte

Annonse

Ikke bare innvilget, men t.o.m anbefalt (!), på Voss. Det hele tok ti sekunder.

Dette etter å ha hatt samtale på Haukeland + purret på dem for å få ny samtale og avgjørelse. Ikke så god erfaring der m.a.o.

Jeg kjører gladelig de to timene til Voss. Ser ut som de har fine rom også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...