Gå til innhold

andre som har kjempe aktiv baby i magen om dagen+

Anbefalte innlegg

hehe.. her virker det som det som hybelboeren har fest døgnet rundt..! Koser seg skikkelig i magen. sparker og rører veldig rytmisk på seg. når jeg kjenner at hun sparker en plass så kommer det som regel 5-6 spark samme plass like etterpå. dette er jo litt praktisk når jeg skal få pappaen til å kjenne bevegelsene. i sted sparket hun så jeg så magen bevege seg.. morsom! koooooose meg:-)

Fortsetter under...

Her er det også fest så mye at min samboer kunne delta på festen igår ;0) Det er første gangen han kjenner noe og det tror jeg var godt for han å endelig gjøre. Jeg har kjent liv i flere uker allerede og har ønsket at han også gjorde det snart. Moro!!!

Jeg har termin 12.sept.

Ja min baby, er ganske så aktiv om dage,....har enda ikke merket så mye om natte...Jeg har allerde begynt å synge natta sang for min baby, de to samme hele tiden, det skal jeg forsette med når babyen kommer ut...hver kveld før den legger seg:)

jeg har en som ik bare sparker,men som liker å ligge med rompen, tror det er den hvertfall, ut, så magen flytter på seg når han beveger seg.

man ser at kulen flytter seg.

kjenner mest spark når jeg ligger i ro.

både pappaen og storebroren han kjent spark

en livlig liten jente her og!!

Så lenge jeg er i bevegelse selv tror jeg hun sover, men så fort jeg setter eller legger med ned, så er det full fest! Får ikke sitte i ro et minutt engang før hun setter igang å sparke :-)

Pappa har også kjent flere ganger!

Jeg sover heldigvis godt, hun har nok fest der inne om natta og, for hvis jeg våker om nettene, så kjenner jeg liv ganske ofte, men sparkene vekker meg ikke, jeg sover som regel hele natten.

eg og har en liten bokser i magen.føler han sparker nesten hele tiden,i allefall mye.har kjent spark siden uke 17 og er førstegangs.nå er eg i uke 21 og pappaen har og kjent spark lenge nå.en gang når eg la meg sparka han i en time i strekk,eg var helt fra meg,kunne ikkje skjønne at han ikkje blei sliten he he.men uansett er det alltid like gøy å kjenne at babien flytter på seg og tydelig liker seg der inne.

Annonse

Her er det også fest minst et par ganger daglig.. Det er nødt til å være en liten fotballsparker her..:o) Koselig å kjenne aktiviteten hans... Jeg begynte å kjenne det i begynnelsen av uke 18... er nå i uke 19...

er i uke 20 og vår lille gutt sparker en del:) kjente 3 harde spark i dag, men det virker ikke som det er så synkronisert. Det kan gå en stund mellom hvert spark liksom... :(

Men jeg regner med at sprakene bare blir mer og mer tydelige etterhvert:))) Gleder meg sånn til sambo får kjenne ordentlig:) Ellers kjenner jeg at han beveger seg og at noe "skjer":)

Herlig å kjenne liv:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...