Gå til innhold

Når kjenner dere liv...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 17+6 og kjenner heller ingenting.. Eller, tror kanskje jeg kjente noe i går kveld men er ikke helt sikker, kan ha vært romling i magen også.

Svigerinna mi sier hun ikke kjente noe før i uke 20 med sin nummer to så jeg stresser ikke.. enda.. :-)

Er førstegangs og kjente liv i uke 16 første gang. Kjente sparkene utenpå første gang i helga som var, altså slutten av uke 17, og nå kjenne jeg spark, og "tumling" hver dag, men ikke utenpå hver dag.Det er utrolig spennende!! Men, jeg tror ikke man skal bli bekymret, det er vel noen som tom. ikke kjenner før etter uke 20, og det vissst normalt det å.

Annonse

Jeg er førstegangs jeg også. Nå i uke 19 har jeg _fremdeles_ ikke kjent skikkelige spark. Jeg tror kaaanskje jeg har kjent bevegelse tidligere, men er usikker på om det bare har vært vanlige magebuldring (eller noe annet).

Kanskje jeg bare venter et veldig rolig barn? (Man må jo se positivt på dette... ;))

Annonse

Jeg er i slutten av uke 19 og kjenner ingenting. Er andregangsfødende - så det er ikke alle som kjenner liv noe før selv om de har vært gjennom dette tidligere... Dersom morkaken ligger foran på magen kan denne virke som en støtpute og det kan være en forklaring på at man ikke kjenner noe liv. Jeg satser på at alt er ok siden jeg ikke er syk eller har noen plager.

hei hei.. jeg kjente liv i uke 16 trodde jeg, men jeg er blitt satt tilbake 11 dager så da kjente jeg nok liv i uke 14 istede. å min sambore kunne kjenne det på magen min at det sparket bare en uke etterpå :) skikkelig moro.. men har hørt at det er normalt å ikke kjenne noe før i uke 20 å sånn oxo, så tror ikke du bør være beskymret eller noe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...