mamma270974 Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Huff tok en test igjen i dag men den var negativ den også( skal ha mens til søndag men etter den testen i dag så forsvant alt av håp. Tror jeg skal bare ta mange mnd fri liksom , akkurat som det hjelper forslkte det sist mnd også men får det ikke ut av hodet dette jo. *er bare så skuffet over den testen i dag, lyst å tegne en blå ekstra strek bare for å se to streker liksom*
Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 sist jeg prøvde og bli gravid brukte vi 11pp og jeg kjøpte nesten opp alle g-testene til apoteket..og det ble fryktelig dyrt.. jeg trudde til slutt at dette med to streker var bare tull..hadde aldri sett en positiv en.. men da det nærmet seg vinter og jeg beg og "gi opp" så klaffet det;-) håper bare at jeg slipper og vente så lenge denne gangen også..hmmm jeg tok også test i dag, det kom en svak strek der...men jeg hadde sef glemt testen så det gik over 5min..så hvis tr ikke har kommet i morgen når hun skal så tar jeg en ny en..har hamstret tester fra billigetester.no utrulig kjekt, kan teste hele tiden;)
Lille Trille* Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Du kan jo ikke miste alt håpet selv om du tester negativt fire dager før IKM! Selv om det er noen som tester positiv så tidlig, er det først på IKM-dagen de fleste tester positivt. Og en del må vente i dager og uker etter IKM. Men jeg skjønner godt at du blir skuffa. Det er alltid kjedelig å se den ene klare kontrollsterken, men ikke se snurten av teststreken. Du får ta en test til om noen dager, og se hva som skjer. Lykke til!
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 Jeg ville ventet til IKM før jeg tok en ny test. Det er som nevnt få som tester positivt før det... Og 5 dager før er vel kanskje å være optimist? Håper du får positivt svar om en ukes tid!
Happy H Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 uff då vennen, du må ikkje gi opp!!!!! Eg har aldri testet positivt før 2-5dager over IKM,så d e så forskjellig fra person til person. e jo lenge til søndag endå!!
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 2. mai 2007 #6 Skrevet 2. mai 2007 Er jo VELDIG tidlig og teste... Denne ganger her testet jeg fredag og ventet mens mandag. Den var SVAAAAAAK. Samme var den lørdag søndag og mandag. Ikke før en uke etter ikm kom d er klar strek Med førstemann testet jeg 7dager ETTER ikm. Og den var svaaaaaaaaak. Og da mener jeg virkelig svak. Så kan være du produserer hcg sent og at det blir en strek på søndag. Du må ikke gi opp håpet enda, er jo så tidlig.. Masse lykke til.. Skal krysse fingrene for deg jeg
mamma270974 Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. mai 2007 jeg har jo prøvd i 4 år nå, håpet forsvinner mer og mer. skal liksom ikke prøve å tenke på dette da men det går ikke:o(( men får ta tiden til hjelp, skal kansje prøve på prøverør i august på hausken klinikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå