Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 jeg kjenner min sånn akkurat på navlen... trodde den skulle ha kommet høyere opp jeg... er 19 uker... hvor høyt sitter din og hvor langt er du på vei?
<3 Adrian Leander <3 Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 MIn ligger ca akkurat på navlen den oxo. jeg er 19 uker på vei
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2007 oki:) hehe.. takk for at du svarte... blir bare mer og mer bekymra jeg, for hvert sv.skap, dette blir det siste ja...hihi
gullissn ** FØDEKLAR ** Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 min ligger en 2 cm oppfør. er 22 uker:)
pregnante :-D Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 Skjønner virkelig ikke hvordan dere kan kjenne livmoren. Jeg kjenner at den er der helt nederst, men bare at det er litt hardt. Utover det har jeg ikke peiling på hvor stor / lang / høyt oppe den er Ikke har de sagt noe på kontrollene heller. Legen har for så vidt aldri sett på magen min heller såå.. :-) Jaja! Heldig dere, hihi
conney skal ha nr 2:) Skrevet 2. mai 2007 #6 Skrevet 2. mai 2007 min livmor er noen cm over navelen, i min uke 21 var den 21 cm..."litt" over det grønne på skjema......men jeg er veldig liten og lav i livet med VELDIG svai rygg, så jeg bære veldig utover...det vises godt på magen min.) bare se på bilder inn på min profil... PS:jeg er nå 22+6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå