Gjest Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 JEG ER FAEN MEG GRAVID =) =) =) Testet meg kl. 04.00 idag tidlig. Måtte såååå tisse da! Lykkens dag altså... hihihi... Etter nesten 9 måneder så klaffet det virkelig for oss også... herregud, jeg er helt skjelven. Er helt i sjokk. Forloveden også... Han bare ler, og så prøver han å sove videre... hihi... Nå håper jeg virkelig Doffine har en baby i magen også - da blir jeg glad da =) =) =) Symptomer: *Jeg bare visste det hele tiden! Var SKRÅSIKKER på at det hadde klaffet nå... *Mensen kom jo ikke. Ikke spottet jeg heller noen gang *Ømme brystvorter *Økt utflod *Jeg promper hele tiden, hihi... =) Nei herregud, tror ikke det har gått opp for meg enda... Kjære vakre vene altså!!! =) =) =) Vil ønske masse lykke til til dere andre som er prøvere, slitere, er gravide eller har født. Ønsker dere alt godt. Masse lykkeklemmer fra meg og sambo!!! Sender litt baby-støv og føde-støv til de som trenger det =) ************************************************************************************** ****************************************************************************************** *****************************
~Roskva~ Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Gratulerer så mye!!!!! Så fint at det endelig klaffet for deg også :-) *klip deg fast, lille spire!!!!!* Det klaffet for meg også, denne gangen, men jeg har jo ikke prøvd så lenge som du.... Hurra for oss!!!!
Tigermor. Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Velkommen hit lalla =) Og gratulerer så masse med lille spira di, den har du virkelig fortjent =)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 ååååh så koselig at du endelig kom over hit, GRATULERER så mye med spiren din=) har du regnet ut når du har termin?=)
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 Er ca. 4 + 2 idag.... termin rundt den 9. januar =) Wiiihiiii
Serial mom Skrevet 2. mai 2007 #6 Skrevet 2. mai 2007 Hallo Lalla! Velkommen inn hit!:-) så koselig at det endelig klaffet! Har ventet på det:-) Håper du slipper å bli dårlig,at du får et kjempefint første trimester! Masse lykke til videre,Lalla! Klemmer og masse gratulasjoner til deg og kjæresten fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå