Gå til innhold

FLYTTER INN HER SÅ LENGE JEG DA =) =) =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEG ER FAEN MEG GRAVID =) =) =) Testet meg kl. 04.00 idag tidlig. Måtte såååå tisse da!

Lykkens dag altså... hihihi... Etter nesten 9 måneder så klaffet det virkelig for oss også... herregud, jeg er helt skjelven. Er helt i sjokk. Forloveden også... Han bare ler, og så prøver han å sove videre... hihi...

Nå håper jeg virkelig Doffine har en baby i magen også - da blir jeg glad da =) =) =)

Symptomer:

*Jeg bare visste det hele tiden! Var SKRÅSIKKER på at det hadde klaffet nå...

*Mensen kom jo ikke. Ikke spottet jeg heller noen gang

*Ømme brystvorter

*Økt utflod

*Jeg promper hele tiden, hihi... =)

Nei herregud, tror ikke det har gått opp for meg enda... Kjære vakre vene altså!!! =) =) =)

Vil ønske masse lykke til til dere andre som er prøvere, slitere, er gravide eller har født. Ønsker dere alt godt.

Masse lykkeklemmer fra meg og sambo!!!

Sender litt baby-støv og føde-støv til de som trenger det =)

************************************************************************************** ****************************************************************************************** *****************************

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!! Så fint at det endelig klaffet for deg også :-)

*klip deg fast, lille spire!!!!!*

Det klaffet for meg også, denne gangen, men jeg har jo ikke prøvd så lenge som du....

Hurra for oss!!!!

Skrevet

Velkommen hit lalla =) Og gratulerer så masse med lille spira di, den har du virkelig fortjent =)

Skrevet

ååååh så koselig at du endelig kom over hit,

GRATULERER så mye med spiren din=)

har du regnet ut når du har termin?=)

Skrevet

Er ca. 4 + 2 idag.... termin rundt den 9. januar =)

Wiiihiiii

Skrevet

Hallo Lalla! Velkommen inn hit!:-) så koselig at det endelig klaffet! Har ventet på det:-)

Håper du slipper å bli dårlig,at du får et kjempefint første trimester! Masse lykke til videre,Lalla!

Klemmer og masse gratulasjoner til deg og kjæresten

fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...