Gå til innhold

Juni: Noen som plages med dette??


hAndy

Anbefalte innlegg

Andreas har en lei tendens til å klatre ut av vogna- når han ligger i voksiposen sin. Han snur å vrir seg og vil bare opp å se. Må bytte ut voksiposen når jeg bruker selene fordi de går ikke ann å dra igjennom.

 

Når jeg legger han nå må jeg ha dyne i vogna i stedet. Han sover ikke like godt som i den lune, gode voksien!! Vokner etter en halv time. Dessuten syns jeg det er litt trist å måtte spenne han fast når han skal sove!! Men, det er jo for hannes egen sikkerhet..

 

Han er også blitt umulig å legger på kvelden, reiser seg opp i senga hele tiden. Natt posen virker ikke helt som den skal her:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan kjøpe løse seler som du fester i vogna - disse passer i voksiposen :-) Føles litt ille å stroppe dem fast, men som du sier - det er jo til hans egen sikkerhet! :-) Snuppa mi sover absolutt best når hun ligger i voksipose, den er helt genial!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil uansett bli ei tid for å venne dem av med voksiposen snart. Til sommeren kommer det jo veldig varme dager, da det blir for varmt å ligge i voksiposen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutten min sov i voksipose hver dag til han var nesten 3 år han, så trenger ikke venne dem av ;-) Får jo også tak i sommerdyne til å ha inni, så kan den brukes hele året ;-) Synes det er kjekt å ha en kjent pose, særlig når de skal begynne å sove i barnehagen, så føler de kanskje at det er trygt selv om de sover på et ukjent sted :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette innlegget kunne jeg ha skrevet selv. Akkurat sånn er min gutt også. Jeg var ikke klar over at det går an å kjøpe ekstra seler for å fortsette å bruke voksien. Dette skal jeg absolutt se etter. Men det er sant som du sier, ikke gøy å stroppe fast gutten når han skal sove..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...