Gå til innhold

Anbefalte innlegg

noen som vet hvordan den er da?blir gal her, er på dag 36 nå etter første dag i siste pillemens. Tok en neg. test på søndag. Om ikke mens kommer innen fredag så blir det en ny test. Har utflod som er blank og litt litt litt gulaktig, ingen lukt, absorberes litt på papir og kan strekkes noen cm.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9160725-utflod-ved-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har nylig blitt gravid, er 7 uker p vei og har haugevis av utflod!! nesten sånn at jeg kan kjenne at det kommer, jeg er egentlig redd og bekymret for at jeg skal blø, men så lenge den holder seg slik som du beskriver at du har så skal jeg være fornøyd. Kan det være at du er gravid????????? Krysser fingrer og sender babystøv til gjengen her inne

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' og enda mere'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...