Gå til innhold

Mens uteblir og negative tester?


Anastasia_ønsker3

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg er egentlig en prøver, men ønsker å spørre et spørmål har inne på 1.trim. Skulle hatt IKM den 23.april, men ikke kommet noe enda. Har tatt en del tester, men alle har vært negative. Jeg har så lenge jeg har hatt mensen, aldri gått mer enn et par dager over.

 

Kan man virkelig så langt over mens, uten positiv graviditetstest, og allikevel være gravid?

 

Synes å huske å ha lest et eller annet sted at noen ikke fikk positivt før etter en del uker. Har vært hos legen og tatt blodprøve (svar ikke før mandag).

 

Man må jo leve i håpet! Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min første gang viste ikke testen positivt før jeg var nesten 2,5mnd på vei! Så du må nesten bare vente og teste igjen, eer gå til legen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

er i akkurat samme bås som deg jeg.....

mensen uteblir, og ingen positive tester.

har tenkt å ringe lege, men utsetter det hele tide,, kjennes ut som om TR kommer stadig vekk, men det skjer jo aldrig... så burde vel få meg en time hos legen kanskje.....

 

har du hatt noen symptomer på graviditet da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det på samme måte,testa og testa.. til slutt ga jeg opp..

regna med jeg hadde fått en el annen grusom sykdom som gjorde at menstruasjon stoppa opp!

Men så over 2 mnd på vei ble den positiv! Gud vet hvorfor det tok så lang tid, med den jeg har i magen nå testa jeg positivt med en gang!

 

Så du kan så absolutt være gravid!

 

Mener å ha hørt det vises senere med nr 1..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg hadde IKM 19.april. Tok test tre dager etterpå, og den var negativ. Fortsatt ingen mens. Men igår tok jeg test og da var den positiv :) Kan jo hende at hcg-nivået bare er for lavt til at det slår ut til deg enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist periode hos meg var på 76 dager! Ingen mens og bare negative tester. Tror du jeg var rimelig irritert da eller :) Hehe...

 

Satser på at denne perioden blir normal..og ender med en positiv test :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også lurer på dette og er i samme situasjon. Er flere dager over IKM, men tester bare negativt. Har aldri hatt utblitt mens før.

 

Kan EL ha vært plutselig mye seinere i syklusen og blitt befrukta da seinere i syklusen og da tester man seinere positivt om man er gravid???? Blir helt forvirra jeg:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

 

Jeg har hatt noen symptomer. Mensenmurring og ømme pupper, pluss at jeg synes de ser mørkere ut og synlige prikker (kommer ikke på bedre ord, hårposer?). Men det kan jo være at jeg ønsker det for mye?? Jeg har en jente fra før av som nesten er 17 mnd. Tenkte at det hadde vært kos og fått en til, men egentlig ikke nos stress. Men det kan jo være at psyken allikevel spiller inne her! Ikke godt å si!

 

Ekstremt irriterende å ikke få mensen og ikke får positiv test, i et gråsoneland.

 

Spennede å høre videre hva som skjer hos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har hendt med meg, kroppen min hoppet i fjor over en mens, men gravid var jeg ikke, det samme skjedde meg i vår, men gravid.. nei :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er akkurat det der med psyken jeg også tenker....

har ikke turt å ringe legen enda jeg......:/ er så redd for at det skal være noe galt!!

men om jeg faktisk er gravid da, så er jeg jo faktisk ganske så langt på vei.... og jeg føler meg ganske så gravid.. mensmurringer og vondt i korsryggen, stikking i puppene osv.....

 

men siden testene ikke slår ut, så er det vel bare ønsketenking tenker jeg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har da vært me meg og no..

Eg var hos legen for ei veka si å då testa eg negavtiv på urinprøve.

Sjølv testa eg positivt på to, to dagar før eg for til legen. Det var litt utydlige strekar, defor eg for til legen. Så eg trudde jo eg var gravid. Men den gang ei..:(

 

Har ikkje hatt mens si 24 mars, men no de siste dagane har eg hatt noko brun utflod. Å leve jo endo i 'håpet'! Kansje e da festeblødninga. hehe :)

 

Jaja..får håpe du e gravid då:) *kryssefingrer&tær*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, har ikkje da.

 

Helde på å finna ut av ting, vente på innkallelse til spesialist..

Var hos legen min 22.mars og då skulle han sende vidare ei henvisning el ka det heite.. Men eg har ikkje fått noe brev enda. Så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æææææh blir så FRUSTRERT!!

14 uker siden sist TR var på besøk!! tatt fire QR tester, og INGEN av de har slått ut! eller dvs at en av de fikk en svaaak strek.

føler meg gravid, har mensmurringer stikking i puppene og vondt i korsryggen.

årøvde å få meg time hos fastlegen min, men hun hadde ikke noe ledig før 4.JUNI!!! (faen er vits med fastlege da??)

er nesten SIKKER på at jeg er gravid jeg!!!!

 

 

 

 

_frustrert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...