Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har vært for det meste inne på 1.trimester,men der er det så ubehagelig å være for tiden,bare sure og frekke innlegg! da er det 1000 ganger triveligere her inne. Så lurer jeg på noe så får jeg spørre dere. La inn ett litt frekt svar selv,men det var fordi en anonym svarte frekt på ett innlegg som jeg la inn,så da synes jeg det var greit (se innlegg:har ikke lyst til å være her jeg...). Nei,jeg skal holde meg unna 1 trimester,bare kikke innom om det er flere som svarer på innlegget.

DERE ER HYGGELIGE OG GREIE FOLK! TAKK OG PRIS FOR AT DERE FINNES!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9160403-holder-meg-her-inne-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var såvidt inne og leste der nå... hmmm... synd at folk må spre sånn dårlig stemning. På disse sidene skal vi jo bare glede oss over at vi er gravide og dele erfaringer og sånn. Du får bare ignorere dem, de har det sikkert ikke godt med seg selv når de må krangle med alt og alle.

Klem fra meg :)

det er sikkert folk som er ute etter å lage bråk,trist for oss andre,og de hyggelige som bruker anonymknappen. Måtte bare svare frekt tilbake,klarte ikke å la være,men det er annerledes å svare tilbake til folk som har vært hurpete mot en selv eller andre enn å være hurpete mot folk som er hyggelige.

tror jeg melder meg inn sammens med dere jeg også! orker ikke mer av slitsomme mennesker som bare er ute etter bråk. jeg vil iallefall være glad og spendt i disse tider som gravid! Gleder meg, og jeg vil ikke la andre ødelegge for meg! så det så!

så du er desember du også? jeg har vært inne på 1.trimester siden desember(endte i MA i feb) en liten pause og der inne nå igjen,men de siste dagene har det ikke vært noe koselig å være der. Så jeg skal holde meg til her,skal bare innom 1.trimester for å se om noen svarer på de siste innleggene mine der. Det er jo mange å spørre her inne også.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...