Gå til innhold

Da er endelig alt klart

sailor m1+2prinsesser :-))

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke vært så aktiv her dessverre. den 5 år gamle datan synger på siste verset. så er det jo så mye å gjøre de timene jeg har ork til det.

for dere som husker meg. Jeg har termin 15.mai. Vel det var jo så mye som måtte forandres i leiligheten for å få plass til den lille (vel kanskje mer alle tingene hennes) og overnattingsgjester, bor så langt unna familie at folk må overnatte her. vel mannen har vel hatt en følelse av at det er først ETTER 15mai noe kommer til å skje. men han fikk rompa i gir for å gjøre de siste tingene etter en runde med sterke kynnere (joda de er da godt for noe....) og idag ringte noen venner og ville stikke innom så da ble det vasket og tørket støv også, noe som virkelig trengtes etter uker med oppussing. "herlig at mannen har fått litt av gjøre klart rede syndromet". i tillegg sendte han meg i massasje, utrolig hvor fantastisk han er innimellom. han hadde bestilt time til meg et sted hvor de har gravid bekk. dvs hull for magen og HERLIG å bli massert i en drøy time. Nå er jeg faktisk blitt så salig at tålmodigheten har kommet tilbake - jeg klarer å vente to uker til ..... men ikke lenger.

klem til dere alle.

Fortsetter under...

Hei hei Sailor!!

Så gøy å høre fra deg :-) Tenk nå er det bare to uker til termin, det er ikke lenge... Godt å ha det meste på plass, slik at den lille bare kan komme!! Hørtes herlig ut med massasje, jeg tenkte også å spandere på meg en ansiktsbehandling, vi trenger litt ekstra nå på slutten :-)

Jeg har nå 6 uker igjen til termin, i morgen er jeg høygravid iflg. dager igjen. Tiden har både gått fort og utrolig sent... Gleder meg til å se h*n nå, og vite at alt er gått bra. Har ennå en følelse for at dette er for godt til å være sant, så det ska bli godt å bli ferdig nå :-)

Lykke lykke til på fødsel og alt, du må prøve å komme med god nyheten når det har skjedd. Venter i spenning vet du :-)

Klem på deg!!

Hei hei

Veldig greit når ting begynner å komme i orden! Her har vi tre uker til planlagt ankomstdato for småen, og det meste er på plass... men dukker hele tida opp småting som må fikses. Slik er det vel - selv om det sikkert ikke hadde vært noe krise og droppa noe av forberedelsene...

Hørtes deilig ut med massasje!! Får håpe du får to fine uker til småen forhåpentligvis kommer rundt termin :-)

Ja jeg svever paa en sky og har vanskelig for aa tro at snart er vi i maal. og at jeg etter to aar med "sykdom" fra hormonbehandlinger og graviditet snart sitter med nurket i armene. naa begynner det snart ikke a gjöre noe alt slitet, gleder meg bare egentlig til födselen, det er tross alt bare en dag med forhaapentligvis noe lettere en helvete (unnskyld utrykket) för jeg har ungen vaar i armene. Jeg har lenge innbilt meg at noe skulle skje idag full mane og greier, men nei vaakent imorres kl 5 med falske veer og haapet det skulle utvikle seg, men jeg maa nok ha taalmodighet litt lenger. men hvis jeg tenker tilbake er ikke to uker eller kanskje fire noen ting i forhold til alle manedene og aarene det har tatt og komme seg hit. Jeg skal holde dere oppdatert, kjære "medsöstre".

klem

Annonse

Masse lykke til både sailor og Mia_I! Jeg er også helt i "innspurten", under tre uker til termin, og gleder meg veldig til fødsel og til å hilse på den lille. Selv om jeg merker at jeg er mer nervøs for at noe skal gå galt før jeg kommer så langt (er så nær, så nær), har jeg ingen bekymringer for selve fødselen. Etter å ha ventet så mange år på å få oppleve dette, tror jeg at jeg er innstilt på å tåle det meste. Kan selvsagt bli et sjokk for det, men jeg tror det skal gå bra. Gleder meg til å høre mer om hvordan det går med dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...