Gå til innhold

Kommer til å ta små pauser innimellom...=o/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på dag 36 og har begynt å spotte...(litt blødninger/brunt utflod.)

Ønsker bare at det skal begynne å blø skikkelig, sånn at jeg blir ferdig med dette tullet...Lei av å gå rundt å ha vondt uten at det kommer noe ut...=o(

Vil også si at jeg kommer til å lese innlegg men ikke svare så veldig mye. Dette fordi jeg føler at jeg ikke får hjulpet så mye som jeg ønsker...(Regner da med at jeg ikke får så mye svar heller...=o) )

Så håper alle jentene her inne har en fin og håper masse på at dere kommer videre med baby og overtalelse med samboerne deres=o) Min rikker seg ikke...Så, så fort sommer er over så blir det p-pille(antagelig mini-piller) Har ikke lyst, men når han lurer meg med at han viser at han er litt klar eller har tegn til det og så snur om og sier nei, så er det vondt. Så fremover nå så er det å konse på siste innspurt av skole, jobbe og håpe jeg får orden på regningene min og økonomi...Gleder meg veldig til sommerferien familien min skal på...Sommerferie til Danmark med svigermor for en uke...Drar den 23 juni, dagen etter bursdagen min...Gleder meg...=o)

er så lei og sliten så har så og si kapitulert.Nesten gitt opp håpet, men den er nå forsatt der da...=o) Kan ikke gi helt opp...hehe=o)

Så jenter vi sees innimellom=o)

Masse klemmer til alle sammen=o) (også dere nye snupper) =oD

Snakkes

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei=)

Skjønner at du bare vi være her innimellom og at du føler at du ikke får hjulpet så mye. Kjenner det igjen, og det er det nok fler av oss som føler. Det har jo blitt så stille her.

Håper at tanta kommer snart da. Skjønner at du ikke orker flere skuffelser, da er det nesten like greit å gå på pilla. Håper bare han ombestemmer seg før du skal begynne på dem. Koselig med ferie til danmark da=)

Krysser fortsatt fingrene for at han blir klar snart.

Stor klem

Skrevet

Huff. Jeg skjønner deg godt. Man kan ikke gi bort å ta igjen, det sårer så utrolig masse...

Min sier at vi skal bruke kondom, men når alt kommer til alt, så blir det ikke brukt likevel..Og han har jo og sagt helt ned i 3 mnd for så å øke alt for mye igjen. Så vingling vet jeg mye om.

Håper jeg ser deg her inne da av og til!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...